فوايد ماسك جوش شيرين و طرز تهيه آن

آشنايي با انواع لوازم آرايش

فوايد ماسك جوش شيرين و طرز تهيه آن

ماسك بهترين مارك كرم پودر  جوش شيرين روشي مقرون به صرفه و راحت براي تندستي و زيبايي پوست مي‌باشد . با تركيب جوش شيرين و آب و يا تركيب اين ماده با ساير مواد ميتوانيد ماسكي مناسب براي لايه‌برداري پوست تهيه فرماييد . در برخي از شوينده‌ها و لايه‌بردارها از اين ماده استفاده مي‌كنند . در اين مطلب طرز تهيه ماسك‌هاي جوش شيرين، فوايد و عارضه ها آن‌ها را محاسبه خوا‌هيم كرد . درصورتي كه به دنبال ماسكي ارزان اما كاربردي ميباشيد مطالعه اين مطلب را به شما پيشنهاد مي‌دهيم .
فوايدماسك جوش شيرين ماسك جوش شيرين به عوارض مختلفي در دربين دوستداران مد و زيبايي محبوبيت دارد . در اين بخش مهم ترين فوايد اين ماسك را آناليز مي كنيم .
لايهبردار جوش شيرين قوام قابل قبولي دارااست و به سادگي بر روي پوست پخش ميگردد . جوش شيرين كاركشته مي‌باشد سلول‌هاي مرده را از روي پوست تميز كند . لايه‌برداري پوست آن گاه از شست و شوي آن منافذ را باز كرده و سبب ساز روش‌تر شدن پوست و شفافيت آن مي‌شود . با گشوده شدن منافذ احتمال توليد جوش‌هاي سرسياه و سفيد بر روي پوست كاهش مييابد .
ضدميكروبجوش شيرين حاوي مواد ضدميكروبي هست . تجربيات نشان مي‌دهد اين ماده به طور قابل توجه‌اي باكتري‌هاي مولد آكنه را از دربين مي برد . در واقع اشخاصي كه از اين ماده به كارگيري كرده‌اند ادعا دارا هستند جوش شيرين براي پوست مستعد آكنه زياد مطلوب است و علاوه بر درمان جوش‌هاي ديرين از بروز جوش‌هاي جديد هم خودداري مينمايد .
ضدالتهابداشتن خواص ضدالتهابي يكي ديگر از فوايد ويژه جوش شيرين است . براي مثال اشخاصي كه داراي مشكلاتي همچون اگزما، پسوريازيس و … مي‌باشند آنگاه از به كار گيري از اين ماده شاهد تسكين موقت پوست خويش بوده‌اند .
تصويرفردي كه روي صورتش از ماسك جوش شيرين به كارگيري ميكند جوش شيرين دربردارنده مواد ضدميكروبي مي‌باشد .
طريقتهيه و تنظيم ماسك جوش شيرين روش‌هاي مختلفي براي تهيه ماسك جوش شيرين وجود داراست . در اين نصيب سه خط مش مختلف براي تهيه اين ماسك را معرفي مي كنيم .
ماسكجوش شيرين و آب براي به كارگيري از اين ماسك بهتر مي‌باشد مقدمه فيس خود را با شوينده‌اي مطلوب شست و شو دهيد .
آغاز 3 قاشق چاي‌خوري جوش شيرين را با 1 قاشق چاي‌خوري آب مخلوط فرماييد . مواد را انقدر نيز بزنيد تا يك خمير نازك ايجاد شود .خمير را روي رخ خود پخش كرده و به بازه زماني 5 دقيقه ماساژ دهيد .بعد از آن رخ خود را با آب گرم بشوييد .در مرحله انتها رخ خويش را با يك حوله كم آب كرده و از يك تونر و مرطوب‌كننده مناسب استفاده فرماييد . در واقع با به كار گيري از تونر PH پوست تهيه مي‌شود . مرطوب‌كننده هم لطافت و شادابي را براي پوست شما به ارمغان مي‌آورد .اين ماسك با برداشتن لايه سطحي پوست از ساخت جوش‌هاي سرسياه و سفيد جلوگيري مينمايد . با چند ماسك براي معالجه جوش رخ آشنا گرديد .
*از ماساژ اين ماسك در نواحي اساسي فيس مثل به دور ديده و دور لب پرهيز فرماييد . از ماسك لايه‌بردار بيش‌تر در نواحي دارنده جوش به خصوص جوش سرسياه به كار گيري نماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.