كرم‌پودر از آن جور مواد پيرايش

آشنايي با انواع لوازم آرايش

كرم‌پودر از آن جور مواد پيرايش

بهترين مارك كرم پودر
كرم‌پودر از آن جور مواد پيرايش ميباشد كه مصرف هميشه آن علاوه بر آنكه به پوست به شدت زخم ميزند، اعتيادزا هم ميباشد.در صورتيكه براي مدتي از كرم پودر استعمال فرمائيد ديگر نمي‌توانيد سواي آن از خانه بيرون گرديد خودباوري خودتان را از دست مي‌دهيد و شم ميكنيد پوستتان وحشيانه ميباشد. براي اينكه به آن عادت نكنيد و يا اين كه اذن دهيد پوستتان مقداري خودش را ترميم نمايد خودتان كرم پودر بسازيد در اين‌حالت هم پوستتان زيباتر و بهتر مي شود و هم پيرايش روزانه‌اتان را داريد.
كليه مي دانيم كه در زمينه ي پوست و پيرايش صحبت زدن به هيچ عنوان جوك‌بردار و ريسك‌پذير وجود ندارد. ولي آدميزاد زاده عادت ميباشد و به هر چيزي عادت مينمايد. اين كرم‌پودر ممكن ميباشد مثل خيلي از كرم‌پودرهاي گران‌قيمت تمام مشكل و فرج پوست را نپوشاند البته رنگ زيبايي داراست و افرادي كه از رنگ پوست خويش راضي نيستند ميتوانند از آن استعمال نمايند.
همينطور شما مي‌توانيد درين كرم پودر به ذوق وسليقه خويش واحد سنجش رنگ آن را نادر و زياد فرمائيد و مهم‌ترين نصيب روايت اين ميباشد كه به پوستنان امداد كرده‌ايد خودش را تجديد بنا نمايد. به گويش معمولي هم آرايش و پيرايش بي نقص با كرم پودر داريد هم يك ماسك مقوي و اثرگذار براي پوستتان.
اردمي
مواد تشكيل دهنده اين كرم‌پودر را كليه در آشپزخانه دارا‌هستند و تنظيم آن آسانترين نصيب ماجراست.

ماده اصلي اين مخلوط پودر دارچين ميباشد. كليه مي‌دانيم كه دارچين براي پوست فوق‌العاده ميباشد البته برخي‌ها به آن آلرژي دارا هستند و يا اين كه مصرف آن روي پوست تحت عنوان ماسك سبب سرخي پوستشان ميگردد براين اساس گذشته از هر چيز مطمئن گرديد كه‌اين رخداد براي شما نمي‌افتد. براي اطمينان مي توانيد مقدار خيلي يه خرده از اين ادغام را صحيح فرماييد و چنددفعه به كارگيري فرمائيد تا از اثرات آن مطمئن گرديد.
تركيبات كرم پودر گياهي
۱-پودر اروروت(يك گونه گياه نشاسته‌اي) در‌حالتي كه از اين پودر در منزل نداريد نشاسته ذرت را جايگزين نماييد.
۲-يك قاشق غذاخوري براي پوستهاي پر‌نور و دو قاشق طعام‌خوري براي پوستهاي تيره تركيبي از پودر كاكائو، دارچين، جوز هندي كليه اينها به طور كامل قابل انعطاف ويك دست باشند

۳-روغن نارگيل، يا اين كه زيتون و يا اين كه جوجوبا هريك كه مايليد. ولي اينجانب براي رايحه بهتر نارگيل را توصيه مي كنم.
روش تهيه و تنظيم كرم پودر گياهي:
در آغاز پودرها را باهم خوب تركيب فرماييد تا مخلوط رنگي كه دوست داريد به دست بيايد براي همين هم ترازو دارچين و كاكائو را ظريف نگفتم تا به اختيار خودتان باشد و آن گاه با ۵ قطره روغن(هريك كه مايليد) استارت نماييد مخلوط را هم بزنيد در‌حالتي كه مي خواهيد كرمتان چربتر باشد به اختيار روغن را قطره به قطره طولاني تر نماييد.
ميتوانيد روغن كمتر بزنيد و به جايش گذشته از مصرف از كرم مرطوب كننده به كار گيري نماييد( به طور كامل ذوق‌اي ميباشد سفارش اينجانب فقط به عبارتي ۴ يا اين كه ۵ قطره كوچك ميباشد) آنگاه با فرچه رژ سيرتكامل از كرم‌پودر به صورتتات بزنيد مواظب باشيد زياد روي فرچه پودري نشود با هربار فرچه را پودري كردن آن را پاره اي در ظرفش جنبش دهيد.استعمال ازاين كرم‌پودر بستگي به ذوق وسليقه شما داراست ولي به تجربه‌اش مي‌ارزد به خصوص كه تركيبات آن خواص درماني و تقويت‌كننده هم دارا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.