آرشیو بهمن ماه 1398

آشنايي با انواع لوازم آرايش

كرم‌پودر براي او‌لين توشه

بهترين مارك كرم پودر
كرم‌پودر براي او‌لين توشه شهريور ۶, ۱۳۹۸ ۰10 مدام اولي گزينش خيلي مهم ميباشد. همين طور در كنار او‌لين گزينش، عوض كردن لحاظ هم از تعيين نخستين چيزي، هيچ دست مقداري ندارد. ممكن ميباشد با تعيين نامناسب نخستين، چيزي براي مدام از ليست گزينش‌هاي شما تماما حذف شود. مي بايست در گزينش اوليه يك آيتم مطلوب را گزينش فرماييد تا هرگز در گير نقص‌ نمي‌گرديد. پي بردن آيتم مطلوب در هر كاري مستلزم  داشتن تجربه در آن عمل ميباشد. ولي براي اشخاصي كه ميخواهند تعيين اولشان را به دستي انجام دهند چه؟ تجربه فردي معني ندارد. ايشان بايستي در تجربيات ساير افراد سهم دار شوند و اين فقط با مطالعه قابليت و امكان پذير ميباشد.
كرم‌پورد محصولي عمل آمدچنانچه از يك آرايشگر بپرسيد براي يك‌دست كردن پوست بايستي از چه محصولي به كارگيري ميكنيد؟ نسبتاً كليه يك صدا ميگويند: كرم‌پودر. كرم‌پودر شايد تخصصي‌ترين مال پيرايش چهره باشد. و نسبتاً آرايشگري وجود ندارد كه از كرم‌پودر به كار گيري نكند. از گريمورها و آرايشگران در حالتي‌كه بپرسيد كه كرمپودر را كجا به عمل ميبيريد؟ مي گويند در فون چهره يعني در شالوده آرايش و پيرايش. گريمورها يك لايه كرم‌پودر را تحت عنوان اساس آرايش و پيرايش قرار مي دهند و بر روي فيس پخش مينمايند.
رنگ و تون كرم‌پودر را به خير و خوبي بشناسيدولي افرادي كه به خويش آرايي رشته‌اي مي پردازند نظري ديگري دارا هستند. در خودآرايي شما با رنگ كرم‌پودر ميتوانيد تون رخ خويش را تقويت نماييد يا اين كه تون فيس را تغيير و تحول دهيد. مهم تعيين صحيح رنگ كرم‌پورد ميباشد. تون رنگي كرم‌پورد به جور‌هاي پايين تقسيم مي‌گردد:
ته رنگ‌هاي سرد يا اين كه “cool” كرم‌پودر كه با صحبت C در نوع كرم‌پورد مشخص و معلوم مي شود.
ته رنگ‌هاي گرم يا اين كه “warm” براي پيرايش‌‌هاي مجلسي و مالامال انرژي؛ اين ته رنگ با آرم W نشان داده مي‌گردد.
ته رنگ‌هاي موسوم به طبيعي كه در آرايش و پيرايش‌هاي روزمره به كارگيري مي گردد و با N  نشان داده ميشود.
رنگ‌هاي كرمپودر در گونه‌هاي خاطر گرديده مي‌گنجد. براي شما اين رنگ‌هامي‌تواند با اهميت باشند. به عنوان مثال رنگ‌هاي نخودي، بژ و عسلي كه در تيم گرم جاي ميگيرند. رنگ‌هاي هلويي و رُز كه بسيار پرطرفدار ميباشند و در تيم طبيعي جاي مي گيرند. تيم سرد با رنگ وانيلي و صورتي و ماهگوني داراي شهرت ميباشد.
چرب بودن يا اين كه نبودن كرم‌پودر زمينه اين ميباشد ‌فرآورده كرم‌پورد هم در گزينش بسيار مؤثر ميباشد. كرم‌پودرها از شرايط كرمي بدون نقص تا وضعيت فلوئيد در تغييرند. در تمام اين موردها گونه‌هاي مات مطلوب پوست‌هاي چرب‌اند و نوع‌ها عادي و براق براي پوست‌هاي كم آب و عادي مطلوب‌اند. كرم‌پودر‌هايي موقعيت مخلوط‌پذيري قويي  با پوست دارا‌هستند و در اصطلاح “Super-Blendable” مي باشند.
در‌اين كرم‌پودر‌هاچربي ادغام‌پذير خاصي با پوست فيس پنهان‌ ميباشد. اين كرم‌پودر‌ها به راحتي  با پوست چهره شما مخلوط ميشوند. اين كرم‌پودرها بعداز مدتي به پوست، ظاهري بسيار طبيعي مي بخشند.

از پَد اسفنجي تخم مرغي صورت (بِلِندر آرايشي)

بهترين مارك كرم پودر


۷- از پَد اسفنجي تخم مرغي صورت (بِلِندر آرايشي) به صورت درست به كار گيري نميكنيد.هيچ كس دلش نمي خواهد خط كرم پودر روي صورتش مشخص و معلوم باشد. در‌حالتي كه به موقع متوجه اين خطوط نشويد با كم آب شدن آرايش و پيرايش وضع و اوضاع از اين هم بدتر مي‌گردد.


تكه تكه شدن كرم پودر روي چهره به هيچ عنوانً زمينه خوشايندي وجود ندارد. به همين استدلال پيشنهاد مي كنيم هنگام به كارگيري از كرم پودر، از بِلِندر هاي آرايشي (پَد اسفنجي تخم مرغي صورت) براي پخش كردن درست كرم پودر به كارگيري نمائيد تا پوستي صاف و يكپارچه داشته باشيد.
۸- از كانسيلرهاي بسيار پر‌نور به كار گيري ميكنيد.هنگام گزينش كانسيلر اين تصور موجود است كه بايستي از كانسيلري كه يكسري رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستتان ميباشد، استعمال فرمائيد، در حالي كه‌اين تصور نادرست ميباشد.


درصورتي كه كانسيلري كه گزينش مي‌كنيد خيلي پر‌نور باشد به جاي پوشاندن لكه‌ها و قرمزي هاي پوست آن ها را پر‌نور‌خيس ميكند، افزون بر اين، كاري مي كند لكه‌ها اضافه جلوه نمايند. براين اساس، از كانسيلري كه نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان ميباشد، به كارگيري فرماييد.
۹-از توليدها ضد آب به كار گيري نمي كنيد.هنگام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر بدين نكته نيز دقت نمائيد كه بعضي از آنان همانند ريمل و خط ديده ضد آب ميباشند. در حالتي‌كه مي خواهيد پيرايش خويش را اضافه از چندين ساعت نگه داريد، اينها دقيقاً به عبارتي چيزهايي مي باشند كه مي بايست به فعاليت ببريد.
در صورتي‌كه ميخواهيد به صورت كلي روز پيرايش داشته باشيد يا اين كه قرار ميباشد به ضيافت شبانه‌اي برويد مي بايست از كانسيلري استعمال نمائيد كه دوام بيشتري داراست. احتمالاً در چنين موقعيتي نمي خواهيد كرم پودرتان نيز خيلي زود زدوده شود و پاك بشود. بدين ترتيب، بهتر ميباشد از توليدات سبك و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربي استعمال فرماييد تا نيازي نباشد صورتتان را بشوييد و مجدد آرايش و پيرايش نمائيد.
۱۰- به كار گيري از كانسيلر با ضخامت زياديكي خطاها ديگر اين ميباشد كه مقدار متعددي كانسيلر را به طور خويش بزنيد تا پوستتان را كاملا بپوشاند. ولي يادتان باشد، انگيزه اين ميباشد كه با مصرف محصول ها آرايشي، ظاهري قشنگ و طبيعي داشته باشيد.


به اين ترتيب، نخست مقدار بسيار پاره اي كانسيلر را به امداد بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) بر پوست خويش بزنيد. آن گاه، در فيس نياز مقدار ديگري را به آن بيفزاييد. براين اساس، پوستتان را تماما مي‌پوشانيد و صورتتان صاف و يكنواخت مي گردد.
۱۱- نازكي كافي به خرج نمي‌دهيد.هنكام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد؛ به دليل آنكه اين ضابطه خيلي مهم ميباشد، به ويژه زماني كه نواقص كوچك (مانند لكه‌هاي پوستي) را مي‌پوشانيد.


عوض اين كه به كل رخ خويش كانسيلر بزنيد از برسي كوچك با راز تخت يا اين كه گرد استعمال فرماييد تا كانسيلر را مستقيماً بر لكه‌هاي مدنظرتان بماليد. آن‌گاه، با استعمال از بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) سطح پوست خويش را يكنواخت و يكپارچه فرمائيد.
۱۲- پيرايش خويش را ثبت نمي كنيد.انديشه نكنيد با زدن كرم پودر و كانسيلر كارتان تمام شده‌است. در صورتيكه ميخواهيد آرايش و پيرايش صورتتان زمان عصر بيشتري دوام داشته باشد بايستي كاري نمائيد تا آرايش و پيرايش روي صورتتان اثبات بماند.
يكي آسوده‌ترين خط مش‌ها براي انجام اين فعاليت به كارگيري از پودر رخ ميباشد. وقتي كه پودر رخ خويش را گزينش كرديد، برس آرايشي را به يه خرده پودر آغشته فرمائيد. آنگاه، آن را به صورت ضربه اي و دوراني به طور خويش بزنيد. بدين ترتيب، كرم پودر و كانسيلر دوام و ماندگاري بيشتري خواهد داشت.


صبركنيد! در‌حالتي كه حقيقتاً مي‌خواهيد آرايش و پيرايش صورتتان براي بازه بيشتري باقي بماند، استعمال از پودر چهره نهايي مرحله وجود ندارد. سفارش ميكنيم اسپري ثبت كننده را به عمل ببريد. ماده‌ي مو جود درين اسپري سبك ميباشد و از تميز شدن و آب شدن مواد آرايشي بر پوستتان پرهيز مينمايد.
پيش از مصرف اسپري، آن را خوب حركت دهيد. آنگاه، آن را در مسافت‌ي ۱۰ تا ۲۰ سانتي متري نزديك صورتتان نگه داريد. در آخر، ۴ تا ۶ توشه آن را به صورت X و T بر فيس خويش اسپري نماييد. قطعاً هنگام به كارگيري از اسپري ديده‌هاي خويش را ببنديد. درحال حاضر به معناي حقيقي و واقعي كلمه و واژه، توانسته‌ايد آرايش و پيرايش خويش را ثبت فرماييد.
حال كه با شيوه درست به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر آشنا شديد، به ما و خوا‌نندگان ديگر بگوييد، كدام يك از خطا‌هاي بالا را مرتكب مي‌شديد، آيا بعداز قرائت اين نوشته‌علمي، تصميم گرفته‌ايد، ايرادات خويش را كنار بگذاريد و نحوه‌هاي نقل شده را آزمون فرمائيد؟

سبب ساز زخم ديدن پوست

بهترين مارك كرم پودر
آراستن اين روز ها دربين خانم ها يك امري رايج و ضروري شده‌است تا مدام خويش را پيرايش نمايند. اين دستور اگه بيشتراز حد تداوم پيدا نمايد سبب ساز زخم ديدن پوست مي‌شود و عواقب دورازشوخي به‌دنبال خواهد داشت. در‌اين نوشته‌ي‌علمي از پزشك معالج ميشود ترفندهاي را تهيه و تنظيم كرده ايم كه ميتوانيد سواي آراستن پوست قشنگ و جذابي داشته باشيد.
چرخه پيرايش روزمره و تزكيه آن در شب، در شرايطي كه كه جراحت‌هاي احتمالي به پوست را در زمينه ي آن در حيث نگيريم بسيار خسته كننده و وقتگير ميباشد و با ارزش بالاي توليدات آرايشي هزينه‌بر نيز است. اكثري از خانم‌ها اميد دارا هستند كه فارغ از آرايش و پيرايش پوست خوشگل و بي نقصي داشته باشند تا براي مدام آرايش و پيرايش و فونداسيون را كنار بگذارند، البته اين اميد دست نيافتني وجود ندارد و شما مي توانيد با رعايت يك‌سري نكته و انجام يك‌سري ترفند بي آلايش كه درين نوشته ي علمي تنظيم شده‌است در بازه زماني كوتاهي پوست صاف و بي نقصي داشته باشيد و بتوانيد پيرايش يا اين كه دستكم استعمال از كرم پودر و فونداسيون را كنار بگذاريد و سواي آرايش و پيرايش قشنگ باشيد.
از اسيدهاي موءثر استعمال فرماييدهنگامي چهره شما كدر و بد رنگ به حيث مي رسد آراستن فقط تزكيه فيس مساله ميباشد، علت اين كدر شدن تجمع سلول‌هاي مرده روي سطح پوست ميباشد كه نياز به لايه برداري دارا‌هستند. در روزگار جواني سلول‌هاي پوست در يك چرخه ۲۸ روزه قدمت كرده و بعد از آن مي‌ميرند و از سطح پوست جداگانه مي شوند ولي با ارتقاء سن اين چرخه طولاني مي گردد و خودمان مي بايست دست به فعاليت شويم و اين سلول‌ها را از سطح پوست جداگانه كنيم تا پوستمان براق و خوشرنگ شود. كارشناسان پيشنهاد مينمايند براي لايه برداري پوست از توليدات برپايه اسيد به كارگيري نماييد زيرا سبب قابل انعطاف‌خيس شدن پوست و كوچك شدن دريچه‌هاي پوستي و از ميان رفتن چروك‌هاي سطحي مي گردند در حالي كه طريق‌هاي ديگر لايه برداري ممكن ميباشد در عين از در بين بردن سلول‌هاي مرده سطح پوست سبب ساز بدتر شدن ايرادات ديگر مثل چروك و آكنه شوند. محصولاتي كه دربردارنده اسيد‌هاي آلفا هيدروكسي، اسيد لاكتيك، اسيد گليكوليك و اسيدهاي ميوه باشند تعيين قابل قبولي ميباشند و ياري مي كنند فارغ از آرايش و پيرايش قشنگ باشيد.
پوست را ماساژ دهيددر صورتي‌كه ماساژ پوست را پيش از اين آزمون كرده باشيد قطعا با اثر ها اثر گذار آن آشنا ميباشيد، بعد از انجام ماساژ، پوست شاداب‌خيس و براق‌خيس و كشش آن اضافه ميشود زيرا گردش خون در تحت سطح آن بهبود مي يابد. هرچند اين معالجه معمولا بوسيله كارشناس‌هاي ماساژ انجام ميشود ولي ماساژ چهره فعاليت مشقت وجود ندارد و نيازي به هزينه زياد ندارد. شما ميتوانيد با يادگيري اصول اين فعاليت آن را خودتان در خانه انجام دهيد و از مزاياي آن برخوردار گرديد. انجام ماساژ رخ دو يا اين كه سه توشه در هفته تاثير متعددي روي شادابي رخ شما خواهد داشت و با اين عمل ميتوانيد فارغ از آرايش و پيرايش هم قشنگ باشيد. يك كدام از شايسته ترين گونه هاي ماساژ رخ، ماساژ ژاپني با اسم گانكين ميباشد كه سبب تقويت ماهيچه‌هاي چهره ميشود.

شايسته ترين كرم پودر

 بهترين مارك كرم پودر
شايسته ترين كرم پودر خويش را هنگامي مي‌توانيد گزينش فرماييد كه در رتبه نخستين گونه پوست خويش و معايب آن را به خير و خوبي آناليز كرده باشيد. اشخاص دارنده پوست عادي و حتي كم آب معمولا ايراد حادي براي گزينش كرم پودر ايده آل ندارند. زيرا متاع پوست اين اشخاص به جهت ترشح كمتر چربي، مبتلا آكنه و جوش نميشود. درنتيجه خلل لك هاي ناشي از جوش و منافذ گشوده را نخواهند داشت. پس يك كرم پودر مرطوب كننده و با توان پوشانندگي معدود هم براي آن ها همت لازم و كافي را خواهد داشت.
البته خلل اصلي گزينش شايسته ترين كرم پودر مرتبط با اشخاص دارنده پوست مختلط و چرب ميباشد. جوش و آكنه، لكه هاي قهوه اي بعداز معالجه جوش و منافذ گشوده منجر مي‌گردد تا براي تعيين يك كرم پودر مطلوب همواره با اختلال مواجه باشند. ضمن اينكه پوست اين گونه از اشخاص به جهت تهيه نبودن ترشح چربي بعداز زدن كرم پودر درخشان مي‌گردد. كرم پودر هاي سبك قطعا پوشانندگي لازم را براي آن ها نخواهد داشت و كرم  هاي گريم و سنگين نيز با خفه كردن پوست سبب ساز تشديد ترشح چربي ميشوند.
در صورتيكه شما هم دارنده پوست چرب و با منافذ گشوده مي‌باشيد، نكات اين نوشته ي علمي را بي ترديد بخوانيد. با رعايت چندين نكته آرايشي، ميتوانيد ظواهر منافذ گشوده رخ را بطور بدون نقص پوشش دهيد فارغ از آنكه پوست شما در گير جوش و آكنه شود.
 
 
1. آغاز پيرايش با به كارگيري از سرممحافظت از پوست مهمتر از آرايش و پيرايش ميباشد و حتي در حين آرايش و پيرايش نيز بايد اولي مرحله را به آن اختصاص دهيد. شايسته ترين ترفند براي اشخاص دارنده پوست با منافذ گشوده اين ميباشد كه در آغاز از سرم چهره استعمال نمايند. سرم ها سبب ساز ارتقا كيفيت پوست مي گردند و پيرايش بهتر روي فيس مي نشيند. فرمولاسيون سرم ها به نحوي ميباشد كه خيلي سريع جذب مي گردند، منافذ پوست را مسدود نمي‌كنند و بدين ترتيب شاهد جوش هاي رمز سياه نخواهيم بود. ضمن اينكه مات كننده پوست نيز ميباشند.
 
 
2. زدن كرم از ميان غالب منافذبعد از شست و شوي چهره و زدن سرم، قطعا از يك كرم درماني براي خاركردن منافذ گشوده گرديده چهره به كارگيري فرماييد. اين كرم ها به مرور دوره سبب كوچك شدن منافذ گشوده گرديده پوست ميگردند و پوستي صاف و يكپارچه را توليد ميكنند. اين كرم را روي كل فيس پخش فرماييد تا چربي مازاد پوست را جذب نمايد. اين كرم نهايي مرحله مراقبتي پوست پيش از استارت پيرايش چهره ميباشد.
 
 
3. به كارگيري از پرايمر 


 
پرايمر زيرساز آرايش و پيرايش ميباشد. با لبريز كردن منافذ گشوده گرديده، پوست را صاف و يكپارچه مي نمايد، به همين استدلال كرم پودر بهتر روي پوست مي نشيند. از يك پرايمر با فرمولاسيون سبك استعمال نماييد و آن را به طور نقطه اي روي رخ بزنيد، آن‌گاه با حركات چرخشي دست به آرامي روي پوست پخش نمائيد. منافذ گشوده و پهناور اكثرا روي بيني و سيرتكامل ها ظواهر ميگردند، براي اين نصيب ها مقدار بيشتري از پرايمر را بزنيد. پرايمر پيرايش مات كننده و كاهش دهنده ي منافذ پوست گلدن رز ضمن مالامال كردن منافذ رخ، دارنده خواص مات كنندگي ميباشد. اين دو ويژگي سبب ساز گرديده تا يك كالا ايده آل براي اشخاص دارنده پوست چرب باشد.
 
 
4. گزينش شايسته ترين كرم پودر

از اين مرحله استعمال از اسباب آرايشي شروع ميشود. كرم پودرهاي درخشان و مرطوب منافذ گشوده را طولاني تر نشان مي‌دهند. شايسته ترين كرم پودر براي اشخاص دارنده پوست با منافذ گشوده كرم پودرهاي مات كننده ميباشد. اين نوع از كرم پودر هاي بازتابش نوروفروغ ندارند و با تهيه ترشح چربي پوست، از ترشح اضافه چربي دوري مي‌نمايند. كرم پودر ميراكل مات آنيكا،كرم پودر مات كننده اين لي، كرم پودر نيو دريم ولورز ميبلين، كرم پودر اينفاليبل ۲۴ ساعته مات لورال مثال اي از شايسته ترين كرم پودر هاي مات كننده ميباشند كه ضمن داشتن پوشانندگي بالا، تماما سبك بوده و سبب ساز خفگي پوست نميشوند. اين كرم پودر ها را با شرط ضمانمت اصل بودن جنس (دارنده كد بهداشتي) و قيمت خوب از مغازه اينترنتي ايوارا تنظيم نمائيد.
 
 
5. پخش كردن كرم پودرفرچه كرم پودر را كنار بگذاريد و بجاي آن از اسفنج هاي تخم مرغي صورت به كارگيري فرماييد. چون كرم پودر در تحت ضربه هاي فرچه كشيده گرديده و جذب چهره نميشود به همين عامل ظواهر منافذ را اضافه نشان مي‌دهند. كمي از كرم پودر را روي اسفنج بزنيد، بعد با ضربات ملايم آن را روي فيس پخش فرماييد.
 

شرايطي‌كه پوست خيلي چربي

در شرايطي‌كه پوست خيلي چربي داريد، از رژ گونۀ كم آب استعمال فرماييد و در صورتيكه پوست كم آب يا اين كه عادي داريد، از رژگونۀ پودري به كار گيري نمائيد. از رژگونه هاي كرمي، كه دربردارنده كرم قابل انعطاف كننده ميباشند و در گرماي هوا جاري و پخش ميشوند استعمال نكنيد.

 

 بهترين مارك كرم پودر

 

خط لب

 

هر رژ لبي با هر خصوصيت و ماركي چنانچه روي لب استوار خواهد ماند كه پيشين از آن روي لبها، خط لب كشيده شود. خط لب مرزي را روي لب معلوم ميكند كه رنگ رژلب از آن خارج نمي زند و پخش و تميز نميشود. همت نماييد از خط لب همرنگ با رنگ طبيعي لبهايتان به كار گيري نماييد. بي ترديد” خط لب را قبلي از رژ لب بزنيد بدين ترتيب كه خطي بدور لبها بكشيد و بعد از آن روي لبها را نيز يه خرده خط لب بكشيد و آن‌گاه رژ لب يا اين كه برق لب بزنيد.

 

 

 

از رنگهاي تابستاني به كار گيري فرماييد

 

براي پيرايش چشمها از سايه هايي كه رنگ هاي تابستاني را تداعي مينمايند به كارگيري نمائيد، مثل سبز نعنايي، آبي رنگ آسماني يا اين كه صورتي پر‌نور. از به عبارتي سايه اي كه روي پلكها زده ايد يك لايه از ريشه تا نوك مژه ها بزنيد و آنگاه دو لايه ريمل روي آن بزنيد.

 

روي پوستتان را با پودر درخشان و براق با بدن شامپاني يا اين كه برنز، هاي لايت زيبايي بزنيد. روي سيرتكامل ها را نيز از همين رنگ رژ سيرتكامل بزنيد تا رنگ پوست شما يكنواخت و هماهنگ گردد.

 

استعمال از برق لب هاي كه رنگ سرد دارا هستند مثل برق لب صورتي، هلويي يا اين كه قرمز‌رنگ-صورتي درخشش و زيبايي رژ لب را روي لبها، دوچندان مي‌نمايد. همينطور مي‌توانيد با به كار گيري از يك سوآب يه خرده رنگ روغني واضح روي رژ لب خويش بزنيد .اثر اين رنگ هاي روغني روي لب مثل اثر برق لب ميباشد.

مواد ارايشي

بهترين مارك كرم پودر
به كارگيري از مواد آرايشي و توليد ها مراقبتي پوست بخشي از عادات روزمره ي بيش تر مردم ميباشد. در كشورهاي غربي اشخاص بزرگسال به صورت ميانگين دستكم هفت فرآورده مراقبتي پوست را هر روز به كار گيري مي‌ كنند كه مشتمل بر عطرها، مرطوب كننده‌ها، ضد آفتاب‌ها، پاك كننده‌هاي پوست، توليدها نگهداري گيسو، دئودورانت‌ها، ضدعرق‌ها، توليد ها آرايشي موي، توليدها آرايشي رنگي و توليدات آرايشي ناخن مي ‌شود.

بيش تر مردم مشكلات كمي از اين توليد ها را تجربه مي‌ كنند، در صورتي چه مشكلات مي‌ تواند با او‌لين استعمال ي اندك يا اين كه پس از ساليان چهره دهد. همينطور اكثري از مردم معمولاً مي ‌دانند كدام توليدها سبب ساز بروز مشكل مي ‌شوند، البته عكس‌العمل‌هاي كشنده و شديد ممكن ميباشد مستلزم تشخيص مهارت‌هاي يك دكتر معالج كارشناس پوست باشد.

مشكلات ناشي از استعمال ي توليدات آرايشي و توليدها مراقبتي پوست
حقيقت اين ميباشد كه عكس‌العمل نسبت به توليدات مراقبتي پوست مي ‌تواند دربرگيرنده مشكلات معمولي باشد و اين بستگي به حالت پوست يا اين كه جواب ايمني شخص داراست.

درماتيت(التهاب پوستي) تماسي آلرژيك

درماتيت(التهاب پوستي) تماسي آلرژيك، يك مشكل معمول ميباشد كه با مواد آرايشي و توليدها مراقبتي پوست چشم مي‌ شود. بعضا مردم نسبت به يك ماده ي مختص يا اين كه مواد موثره ي يك فرآورده حساس ميباشند. آنان هر هنگامي كه در تماس با اين ماده قرار گيرند، واكنش نشان مي ‌دهند. در صورتي‌كه چه ممكن ميباشد يك سري روز ارتفاع بكشد تا علائم ظواهر شود و علائم قادر است مشتمل بر قرمزي (تورم)، خارش و تاول‌هاي دربردارنده مايع باشد.

درماتيت تماسي تحريكي

البته درماتيت تماسي تحريكي هم داريم. پوست سلامت يك سد دفاعي عالي براي بيش تر موادي ميباشد كه در اسباب آرايشي يافت مي‌ شوند. درصورتي كه پوست خيلي خشك يا اين كه زخمي باشد، شكاف (محل گشوده جراحت) اين سد دفاعي را كمتر موءثر مي ‌سازد.

سوختگي، خارش و قرمزي ممكن ميباشد علائم ناشي از تخريب يك فرآورده باشد. ماده شوينده، صابون خانگي ‌هاي گرمابه، ضد تعريق‌ها، مواد آرايشي چشمي، مرطوب كننده‌ها، محلول فر هميشگي گيسو و شامپوها بيشترين تخريب كننده‌هاي پوستي مي‌باشند. حتي آب مي ‌تواند براي پوست خشك مخرب باشد.

عطرها، حافظ‌ها، تركيباتي كه معمولاً در محصول ها مراقبتي پوست و اثاثيه آرايشي يافت مي‌ شوند، علل واكنش‌هاي حساسيتي به مواد آرايشي مي‌باشند.

عطرها بيش تر از ديگر تركيبات، سبب ساز درماتيت تماسي آلرژيك مي ‌شوند. بيش تر از 5 هزار جور رايحه گوناگون در مواد آرايشي محصول ها مراقبتي پوست استعمال مي‌ شوند.

عطرهايي با آلرژي‌زايي كمتر، براي كمتر كردن اين مشكل ساخت گرديده‌اند.

به خيال و خاطر داشته باشيد كه محصولي كه با تيتر unscented (فارغ از بو) بر چسب شده‌است، ممكن ميباشد حقيقتاً دربردارنده بو باشد كه توسط ي ساير مواد معطر شيميايي از ميان رفته باشد.

يك جنس مي بايست با تيتر fragrance free(فارغ از ماده معطر) يا اين كه without perfume (فارغ از رايحه) باشد كه نشان دهد هيچ ماده اي براي ساخت بوي خوش به آن طولاني تر نشده ميباشد.

بعضا آلرژي‌ها به ماده ي معطر ممكن ميباشد، وقتي چهره دهد كه پوست در جوار نور و روشنايي خورشيد قرار گيرد.

حافظ‌ها در مواد آرايشي
حافظ‌ها در مواد آرايشي دومي عامل رايج مشكلات پوستي ميباشند. حفظ كننده‌ها از پرورش قارچ‌ها و باكتري‌ها كه سبب عفونت پوستي مي ‌شوند، پرهيز مي ‌كنند و توليدها را از اكسيژن و تخريب‌هاي نوري حفظ مي‌ كنند. مواد آرايشي دربردارنده آب بايستي دارنده بعضا از اشكال حفظ كننده‌ها باشد. مصرف كنندگاني كه به يك جور ماده ي محافظ واكنش نشان مي ‌دهند، لزوماً به ساير ي مواد آلرژي ندارند.


فانديشن و كانسيلر به شما امداد

بهترين مارك كرم پودر
فانديشن و كانسيلر به شما امداد مي‌نمايد كه صورتي فارغ از جوش ولكه داشته باشيد،براي رفع عيوب اكثر پوستها ازفن (فانديشن) به كار گيري ميكنيم تا صورت را براي گريم مهيا كنيم.، رشته مخفف فانديشن ومعني  مبنا و ذيل سازه را داراست .
اشكال فانديشن۱- رشته كم آب:  پنكيك ها۲-حرفه مايع : ليكوييد۳-رشته چرب: پن استيكفُن كم آب :اسم ديگر حرفه كم آب كه به عبارتي پنكيك ميباشد كه به صورتتان وضعيت صاف و يكدستي مي‌دهند،يك كدام از رشته هاي مبنا گريم ميباشد بدليل اينكه فاقد چربي هست براي پوست هاي چرب آيتم نيكي است به غير از گريم در پيرايش هاي سبك هم  كاربرد دارا‌هستند كيك ميكاپ و آكوا كالر در نوع حرفه هاي كم آب مي باشند
حرفه چرب (پن استيك):براي پوشش دهي معايب پوست مثل جوش لكه و رينگ هاي كبود پايين ديده و سايه پر‌نور در گريم كاربرد متعددي دارا‌هستند اما بهتر ميباشد براي كاور همگي فيس خصوصا نواحي كه دارنده چروك و خطوط متعددي مي باشند به علت چربي بالا كمتر به كار گيري شوند.اين كرم پودر بافت سنگين دارااست و  براي سرخي آسيب بسيار مطلوب ميباشد. كمي از آن را روي محل ميگذاريم و با يك اسفنج محو نماييد.
رشته مايع يا اين كه ليكوييد : به جهت داشتن شالوده آب براي فيس هاي كم آب (مال پوست) و عادي بسيار مطلوب است به ۳ مدل تقسيم ميشود.
 :كرم پودر مايع عادي  روي اكثر پوست هابه نيكي پخش مي گردد:كرم پودر مايع نصفه چرب براي همگي گونه پوستي مطلوب ميباشد كه توسط اسفنج هاي مرطوب بر روي رخ زده ميگرددكرم پودر مايع چرب بخاطر داشتن بافت سنگين نسبت به گونه هاي ديگر رشته مايع مقدار مقداري از آن دارنده اثر گذاري قدرتمند مي‌باشد.

كرم سي‌سي مايع يا اين كه كرمي
اصطلاح سي‌سي مخفف عبارت Color Corrector ميباشد و همان گونه كه از اسم اين كرم برمي‌آيد براي پوست‌هايي كه در گير لك‌هاي رنگي و تيره مي باشند شايسته ترين تعيين ميباشد. اين كرم بافت سبكي دارااست و آن را براي هر گونه پوستي مي‌اقتدار گزينه به كار گيري قرار اعطا كرد. شبيه كرم‌هاي ب‌ب كرم سي‌سي نيز دربردارنده مواد حفظ كننده در مقابل آفتاب، مرطوب كننده و مواد پوشاننده ميباشد. اين كرم را مي‌قدرت براي پوشاندن لكه‌هاي پوستي و ناهمواري‌هاي پوست به تنهايي يا اين كه تحت عنوان مبنا پيرايش بدون نقص نيز آيتم به كار گيري قرار بخشيد.

فوايد ماسك جوش شيرين و طرز تهيه آن

ماسك بهترين مارك كرم پودر  جوش شيرين روشي مقرون به صرفه و راحت براي تندستي و زيبايي پوست مي‌باشد . با تركيب جوش شيرين و آب و يا تركيب اين ماده با ساير مواد ميتوانيد ماسكي مناسب براي لايه‌برداري پوست تهيه فرماييد . در برخي از شوينده‌ها و لايه‌بردارها از اين ماده استفاده مي‌كنند . در اين مطلب طرز تهيه ماسك‌هاي جوش شيرين، فوايد و عارضه ها آن‌ها را محاسبه خوا‌هيم كرد . درصورتي كه به دنبال ماسكي ارزان اما كاربردي ميباشيد مطالعه اين مطلب را به شما پيشنهاد مي‌دهيم .
فوايدماسك جوش شيرين ماسك جوش شيرين به عوارض مختلفي در دربين دوستداران مد و زيبايي محبوبيت دارد . در اين بخش مهم ترين فوايد اين ماسك را آناليز مي كنيم .
لايهبردار جوش شيرين قوام قابل قبولي دارااست و به سادگي بر روي پوست پخش ميگردد . جوش شيرين كاركشته مي‌باشد سلول‌هاي مرده را از روي پوست تميز كند . لايه‌برداري پوست آن گاه از شست و شوي آن منافذ را باز كرده و سبب ساز روش‌تر شدن پوست و شفافيت آن مي‌شود . با گشوده شدن منافذ احتمال توليد جوش‌هاي سرسياه و سفيد بر روي پوست كاهش مييابد .
ضدميكروبجوش شيرين حاوي مواد ضدميكروبي هست . تجربيات نشان مي‌دهد اين ماده به طور قابل توجه‌اي باكتري‌هاي مولد آكنه را از دربين مي برد . در واقع اشخاصي كه از اين ماده به كارگيري كرده‌اند ادعا دارا هستند جوش شيرين براي پوست مستعد آكنه زياد مطلوب است و علاوه بر درمان جوش‌هاي ديرين از بروز جوش‌هاي جديد هم خودداري مينمايد .
ضدالتهابداشتن خواص ضدالتهابي يكي ديگر از فوايد ويژه جوش شيرين است . براي مثال اشخاصي كه داراي مشكلاتي همچون اگزما، پسوريازيس و … مي‌باشند آنگاه از به كار گيري از اين ماده شاهد تسكين موقت پوست خويش بوده‌اند .
تصويرفردي كه روي صورتش از ماسك جوش شيرين به كارگيري ميكند جوش شيرين دربردارنده مواد ضدميكروبي مي‌باشد .
طريقتهيه و تنظيم ماسك جوش شيرين روش‌هاي مختلفي براي تهيه ماسك جوش شيرين وجود داراست . در اين نصيب سه خط مش مختلف براي تهيه اين ماسك را معرفي مي كنيم .
ماسكجوش شيرين و آب براي به كارگيري از اين ماسك بهتر مي‌باشد مقدمه فيس خود را با شوينده‌اي مطلوب شست و شو دهيد .
آغاز 3 قاشق چاي‌خوري جوش شيرين را با 1 قاشق چاي‌خوري آب مخلوط فرماييد . مواد را انقدر نيز بزنيد تا يك خمير نازك ايجاد شود .خمير را روي رخ خود پخش كرده و به بازه زماني 5 دقيقه ماساژ دهيد .بعد از آن رخ خود را با آب گرم بشوييد .در مرحله انتها رخ خويش را با يك حوله كم آب كرده و از يك تونر و مرطوب‌كننده مناسب استفاده فرماييد . در واقع با به كار گيري از تونر PH پوست تهيه مي‌شود . مرطوب‌كننده هم لطافت و شادابي را براي پوست شما به ارمغان مي‌آورد .اين ماسك با برداشتن لايه سطحي پوست از ساخت جوش‌هاي سرسياه و سفيد جلوگيري مينمايد . با چند ماسك براي معالجه جوش رخ آشنا گرديد .
*از ماساژ اين ماسك در نواحي اساسي فيس مثل به دور ديده و دور لب پرهيز فرماييد . از ماسك لايه‌بردار بيش‌تر در نواحي دارنده جوش به خصوص جوش سرسياه به كار گيري نماييد .

تفاوت كرم پودر و پرايمر

بهترين مارك كرم پودر

پرايمر و كرم پودر چه تفاوتي باهم دارا‌هستند؟محتوياتپرايمر چه مي‌باشد؟كرم پودر چه مي‌باشد؟تفاوت كرم پودر و پرايمراز آنجاييكه پرايمر يك كالا نسبتاً جديدي ميباشد، خيلي از خانم ها درخصوص آن اطلاعاتي ندارند و شايد تاءمل نمايند كه وجود آن در پيرايش الزامي وجود ندارد. ولي مي بايست اين نكته را تذكر كنم كه پرايمر پيشين از به كارگيري از كرم پودر گزينه به كار گيري قرار ميگيرد و فارغ از كرم پودر، رنگ خاصي به طور نخواهد بخشيد. ما دراين نوشته‌ي‌علمي ميخواهيم به صورت مختصر و اثرگذار در مورد تفاوت هاي عمده پرايمر و كرم پودر كلام كنيم و باز بيني كنيم كه كدام يك دارنده ضرورت بيشتري نسبت به ديگري ميباشد.
پرايمر چه است؟در مجموع، از پرايمر براي تحت سازي و يكپارچه كردن آرايش و پيرايش و ماندگاري بيش تر آن بر روي فيس به كارگيري مي‌گردد. با استعمال از پرايمر، شالوده پيرايش شما صاف و يكپارچه مي‌شود و بعداز به كارگيري از كرم پودر و ديگر اسباب و اثاث آرايش و پيرايش، پوستي پر‌نور و جالب خواهيد داشت. در شرايطي كه تاكنون از پرايمر به كار گيري نكرده ايد، بدانيد كه يك متاع عالي كه هدفش ارتقاء زيبايي و به يادماندني كردن پيرايش بر چهره ميباشد را از دست داده ايد. از مهم‌ترين تركيبات پرايمر، ژل و پودر ميباشد كه بر اساس سيليكون گذارده شده‌است و توان قابل انعطاف كنندگي متعددي به طور ميدهد. پرايمرها اشكال مختلفي دارا‌هستند، و براي ديده و ابرو، لب، رخ و ناخن گزينه به كار گيري قرار ميگيرند.
كرم پودر چه است؟از كرم پودر براي پوشش دهي لك فيس و يك دست كردن پوست چهره به كارگيري ميگردد. و اشخاصي كه دارنده پوست هاي حساس، چرب و يا اين كه نصفه چرب دارا‌هستند، مي‌توانند از كرم پودر هاي منحصر به فرد به پوست خودشان به كارگيري كنند. كرم پودر ها دارنده انواعي زيرا مايع و يا اين كه پودر ميباشد و متناسب با رنگ پوست هم قابليت و امكان تعيين دارا هستند.
تفاوت كرم پودر و پرايمراز مهم‌ترين تفاوت هاي كرم پودر و پرايمر مي شود به مورد ها تحت اشاره نمود:
يكي مهم ترين اسباب آرايشي كه هر خانمي از آن به كار گيري مي‌نمايد، كرم پودر ميباشد كه معمولا پس از پرايمر و يا اين كه مرطوب كننده ها گزينه به كارگيري قرار مي گيرد. ولي اشخاصي هم هستندكه سواي به كار گيري از زيرساخت ها (پرايمر)، فورا از كرم پودر استعمال مي نمايند. كرم پودر ها گونه هاي مختلفي دارا هستند و با دقت به گونه پوست، قابليت و امكان گزينش دارا‌هستند.
پرايمرها خلاف كرم پودرها به تنهايي قابل استعمال نيستند و صد رد صد بايستي پس از به كار گيري، از كرم پودر به كارگيري كنند. در فيس داشتن جوش هاي چركي و يا اين كه آلرژي پيشين از به كار گيري از پرايمر، با دكتر معالج مربوطه مشاوره فرماييد.عمده ترين كاري كه پرايمر قبلي از به كار گيري از كرم پودر انجام ميدهد، اين ميباشد كه چروك‌هاي سطحي و عمق دار و كليه حفره‌هاي پوست را مي‌پوشاند.از پرايمر هاي با تناژ سبز مي‌توانيد براي پوشاندن قرمزي پوست و جوش ها به كار گيري نمائيد كه معمولا كرم پودر ها به تنهايي قابليت و امكان پوشانندگي بر روي پوست را ندارند و پس از بازه به كار گيري از پوست فيس محو ميشوند. مگر اينكه از فيكساتور به كار گيري كرده باشيد.نكته حائض اهميت: براي پلك ها هم پرايمر منحصربه‌فرد موجود هست و كساني كه تنها نقص‌ چشمي دارا‌هستند، مي‌توانند از اين گونه پرايمرها استعمال نمايند.در چهره داشتن پوست چرب و ماندگاري طولاني تر، از پرايمرهاي مات به كارگيري نماييد.اميدوارم از اين نوشته‌ي علمي به كار گيري كرده باشيد.