پيرايش پوست كم آب به خيال خصوصيت‌هاي اين مدل از پوست

بهترين مارك كرم پودر
پيرايش پوست كم آب به خيال خصوصيت‌هاي اين مدل از پوست، مقداري طاقت فرسا‌خيس ميباشد. با رعايت چندين نكته مي توانيد آرايشي يكسدت و بي‌نقص داشته باشيد.
در شرايطي‌كه پوست كم آب داريد بي ترديد مي دانيد كه آراستن پوست كم آب چقدر قادر است دشوار باشد. در پوست كم آب آرايش و پيرايش به نيكي جذب نميشود و در مناطقي از پوست كه كم آب‌خيس ميباشد، توليدات آرايشي به تصحيح مي‌ماسند يا اين كه پوسته پوسته مي گردند.
به همين عامل در بخش اعظمي از مواقع، پيرايش پوست كم آب بسيار نامنظم و حتي نامطلوب به لحاظ ميرسد. براي آرايش و پيرايش پوست كم آب در آغاز بايستي با پرايمر پوست صوت خويش را فراهم فرماييد و تا جايي كه مي توانيد، رطوبت لازم براي پوست را تامين فرمائيد.
همينطور مي بايست از محصولاتي استعمال فرمائيد كه متناسب با نياز پوست‌هاي كم آب تنظيم ميگردند. فراهم كردن پوست براي پيرايش و به كارگيري از توليد ها آرايشي مطلوب پوست كم آب، دو گام مهم براي داشتن پيرايش يك دست و بي‌نقص ميباشد. بدين ترتيب، آرايش و پيرايش رخ‌تان حتي از مسافت نزديك هم يكپارچه و خوشگل به لحاظ مي رسد.
در شرايطي كه كه دارنده پوست چرب مي باشيد، مطالعه نوشته‌علمي آرايش و پيرايش پوست چرب برايتان موءثر خواهد بود.
آرايش و پيرايش پوست كم آب
بخش آول: مهيا كردن پوست فيس۱. نخست رخ خويش را بشوييد.فرقي نمي‌نمايد كه پوست شما از چه نوعي باشد، براي آرايش و پيرايش پوست در هر فيس قبلي از آراستن مي بايست رخ خويش را بشوييد. با اين فعاليت چهره شما مثل يك سطح منزه و مسطح براي آراستن و جذب مواد آرايشي، مهيا مي گردد. علاوه بر اين، شست وشوي چهره سبب ساز مي گردد كه آلودگي‌ها و ما‌نده پيرايش‌هاي گذشته از رخ‌تان از بين برود. شست‌‌وشوي چهره، بازدارنده از بسته شدن منافذ پوست ميشود.
براي شستن چهره از شوينده‌هاي منحصر به فرد پوست كم آب به كارگيري نماييد. شوينده‌هايي كه براي پوست‌هاي نرمال و چرب تهيه و تنظيم مي گردند، معمولا قادر‌خيس ميباشند و ممكن ميباشد سبب كم آب‌خيس شدن پوست‌تان شوند.
۲. پوست خويش را آبرساني نماييد.آبرساني پوست
پس از شستن فيس، پوست را با مرطوب‌كننده‌هاي مطلوب، آبرساني نماييد. طولاني تر از همگي بر نصيب‌هاي كم آب‌خيس پوست تمركز فرمائيد. براي بيش تر اشخاص، نواحي حريم بيني و دربين دو ابرو، كم آب‌خيس از ساير نصيب‌هاي پوست ميباشد.
از يك مرطوب‌كننده و آبرسان توانمند منحصر به فرد پوست‌هاي كم آب استعمال فرماييد.
به اندازه كافي كرم روي پوست قرار دهيد تا رطوبت تماما جذب پوست تان شود. در استعمال از كرم زياده روي نكنيد تا منجر چرب شدن پوست‌تان نشود.
در شرايطي كه پوست كم آب داريد، ابدا نگران نباشيد. مي توانيد با اضافه كردن مرطوب‌كننده موقعيت پوست‌تان را متعادل نمائيد. مرطوب‌كننده‌هاي عميق و مغذي متعددي در بازار موجود هست كه پوست‌تان را علاوه بر مرطوب كردن، تقويت و تغذيه مينمايند.
اين رو هم بخون:يادگرفتن آرايش و پيرايش براي مبتلايان به اگزما۳. از پرايمر استعمال فرماييد.پرايمر نوعي ژل يا اين كه كرم منحصر براي گذشته از آرايش و پيرايش ميباشد. پرايمر در واقع زيرساز پيرايش به حساب ميآيد و پوست را براي قبول مواد آرايشي فراهم مينمايد. همينطور سبب ساز صاف‌خيس شدن پوست مي‌گردد.
به خصوص براي پوست‌هاي كم آب، به كارگيري از پرايمر بسيار مهم ميباشد. زيرا پرايمر سطح پوست را حسابي صاف و قابل انعطاف مي كند. در سود مواد آرايشي سواي ماسيدن، روي پوست مي‌خوابد. براي استعمال از پرايمر، پاره اي از آن را روي انگشت قرار دهيد و روي چهره پخش فرماييد.
در استعمال از پرايمر، زياده‌روي نكنيد. مجموعاَ، به اندازه يك نقطه براي زنخدان و بيني و يك كدام از دو نقطه براي نواحي بزرگتر به عنوان مثال سيرتكامل و پيشاني استعمال نمائيد.
براي شناخت طولاني تر با اين متاع اين نوشته‌ي علمي را دنبال فرماييد: پرايمر چه مي باشد و چرا بايستي از آن بهره مند شد؟
۴. از پرايمر اختصاصي ديده استعمال فرمائيد.به كار گيري از پرايمر منحصربه‌فرد ديده
پرايمرهاي ديده امداد مي كنند كه خط ديده و سايه ديده به خير روي پوست بنشيند و پيرايش ديده به راحتي قابل پخش كردن باشد. علاوه بر اين، پرايمر منجر مي‌گردد كه پشت پلك شما با بقيه بها‌هاي پوست تان همرنگ و يك‌دست شود.
در‌صورتي‌كه پوست پلك‌تان كم آب باشد، ممكن ميباشد ملتهب و قرمز رنگ به حيث رسد. پرايمر پوست شما‌را مرطوب مي نمايد فارغ از اينكه سبب چرب شدن پلك‌تان شود.
روي هر مورد از پلك‌هايتان مقدار يه خرده پرايمر بگذاريد و با نوك انگشت، آن را پخش نمائيد.
۵. از بالم لب به كار گيري نمائيد.درصورتي كه پوست كم آب داريد اين احتمال موجود است كه لب‌هايتان نيز كم آب و سوراخ‌خورده باشند. كم آبي و شكاف روي لب سبب ساز مي گردد كه رژ لب به خير روي لب‌ها پخش نشود و ظاهري نامطلوب توليد نمايد. براين اساس، قبلي از اينكه از رژ لب به كارگيري نمائيد، مطلقا لب‌هاي خويش را با بالم لب مطلوب، مرطوب و چرب فرمائيد.
بخش دوم: استعمال از كرم پودر و كانسيلر۱. از كرم پودر و كانسيلر منحصر پوست كم آب استفاد فرماييد.به كارگيري از كانسيلر اختصاصي پوست كم آب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.