رمز داشتن پوست خوشگل

آشنايي با انواع لوازم آرايش

رمز داشتن پوست خوشگل

بهترين مارك كرم پودر
استفاده كننده عزيز، شما روزمره يك رمز داشتن پوست خوشگل و موهايي براق مصرف كافي آب مي‌باشد به اين ترتيب در برنامه روزمره خويش جايي براي نوشيدن آب به واحد سنجش هشت استكان در روز داشته باشيد.
در شرايطي‌كه شما هم خواستار داشتن پوست خوشگل و موهاي خوش رنگ ميباشيد اين مقاله در Niksalehi را از دست ندهيد. براي داشتن پوستي تندرست و قشنگ ترفندهايي موجود است كه شمارا سريع خيس به سود ميرساند.همينطور مي‌توانيد از مواد طبيعي به كار گيري نموده و پوست و مو خويش را تقويت نمائيد.هم پا ما گرديد تا رمز داشتن پوست قشنگ و موهاي براق را بخوانيد.
رمز داشتن پوست خوشگل۱– براي پر‌نور كردن پوست چرب با لوسيون هويج پوست را پر‌نور فرماييد چنانچه درين روزهاي باقي‌مانده به عيد براي معالجه آكنه هايتان وقت چنداني براي مراجعه به دكتر معالج نداريد سفارش مي‌كنيم اين لوسيون را بسازيد تا شايد هم مقداري آكنه هايتان بهبود پيدا نمايد و هم رنگ چهره تان پر‌نور شود.
كافي ميباشد در يك شيشه، ۴ برش كوچك هويج را با۱۴ قاشق غذاخوري الكل سپيد و۶ قاشق غذاخوري سركه و ۲ قاشق غذاخوري جوش شيرين و۲ قاشق غذاخوري آبليمو را با هم ادغام نماييد، آن‌گاه در شيشه را ببنديد و شيشه را خوب جنبش دهيد.
اذن دهيد تركيب حدود يك روز باقي بماند، تا فراهم شود. سپس هر روزبا گوش تميز كن لوسيون را به طور تان بماليد، ولي حواستان باشد كه‌اين تركيب يه خرده كاركشته ميباشد به اين ترتيب در حالتي كه حس كرديد چهره تان بيش تر از حد حساس شده‌است،كمتر مصرف نماييد.
رمز داشتن پوست قشنگپوست قشنگگليسيرين 
۲ – براي آمادگي در قبال آلرژي ها پوست را در قبال التهاب ها قدرتمند مينمايد روزهاي بهاري آغاز اشكال حساسيت ها و التهابات پوستي ميباشد و چه خوب از پيشين از استارت چنين التهاباتي، فكري به حالا آن ها نمائيد. پژوهش ها علمي نشان مي‌دهند به كار گيري از گليسيرين قادر است از پوست در مقابل آلرژي ها و التهابات مراقبت نمايد و يك رمز داشتن پوست خوشگل ميباشد.
پژوهشي در سال ۱۹۹۸ انجام شد كه در خبر نامه در ميان المللي پوست تكثير يافت، در‌اين پژوهش پوست داوطلبان را در معرض مواد آلرژي زا و التهاب زا قراردادند و بعد از آن براي آن‌ها گليسيرين تجويز كردند. گليسيرين توانست اضافه تاثيرات منفي مواد التهاب زا را از در بين چيره شود ،يعني مقاومت پوست را بالا بردتا بتواند بهتر از خويش مراقبت نمايد.
علاوه بر اينها، به نوسازي سلول هاي پوستي هم ياري كرد.
۳ – براي پر‌نور كردن سياهي آرنج تركيبي از آب ژاور ها را بسازيد خيلي زمان ها به جهت روش نشستن و قرار دادن دست ها و آرنج، پوست اين نصيب تيره مي گردد و اين تيرگي براي اكثري از خانم ها آزاردهنده ميباشد، چون دست آنها‌را يه خرده آلوده نشان ميدهد به خصوص درين ايام خانم ها دوست دارا‌هستند تمامي چيز برق بزند و منزه باشد.
سپيد كردن آرنجراه‌حل هاي طبيعي موجود هست كه مي‌تواند به شما ياري دهد پوست اين نصيب را پر‌نور نمائيد كافي ميباشد آب يك ليمو را بگيريد و با مقدار كافي شكر تركيب فرماييد تا ادغام موقعيت خميري پيدا نمايد، آن‌گاه اين ادغام را روزمره حدود ۵ دقيقه روي آرنج ماساژ دهيد.
ليمو خواص رنگ بري داراست و شكر هم سلول هاي مرده سطح پوست را از دربين مي‌برد. بعداز اين فعاليت، مخلوطي از گليسيرين و گلاب تنظيم فرمائيد كه مقداري شرايط كرمي داشته باشد و روي آرنج ها بماليد، اين فعاليت ساخت ملانين را معدود مينمايد و رنگ بخش هاي تيره پوست را پر‌نور مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.