كرم پودر گياهي

آشنايي با انواع لوازم آرايش

كرم پودر گياهي

بهترين مارك كرم پودر
استفاده كننده عزيز، شما روزانشايد برايت خيره كننده باشد كه چطور مي‌قدرت در خانه، كرم پودر گياهي تنظيم كرد! اما يه خرده تعجب آور ميباشد؛ البته قابليت و امكان‌پذير! سود فعاليت هم بسيار عالي ميباشد: كرم پودري گياهي و غيرشيميايي براي پوست با صرف هزينه‌اي بسيار كمتر از توليد ها سوله‌اي كه هم مي تواني رنگ آن را گزينش كني و هم براي پوست بي‌ضرر و زيان ميباشد.
"ياسمن" درين مقاله، طرز تهيه و تنظيم كرم پودر گياهي را به تو خاطر مي دهد. "طرز پيرايش ديده درشت و نكته‌هاي كوچك، البته مهم" را اينجا بخوانيد.
كرم پودر گياهي دست ساخته، پوششي ارزان و طبيعي مواد اول ما يحتاج براي تهيه و تنظيم كرم پودر گياهي
۲ قاشق چاي‌خوري روغن آرگان يا اين كه روغن جوجوبا، ۱ قاشق چاي‌خوري كره شي (shea butter)، نصف قاشق چاي‌خوري امولسيون موم، ۱ قاشق غذاخوري ژل آلوئه‌ورا، ۱ قاشق چاي‌خوري عنبر سائل، ۱ تا ۴ قاشق چاي‌خوري زينك اكسايد، يك‌چهارم تا يك‌دوم قاشق چايخوري پودر كاكائو، يك‌دوم تا ۱ قاشق چاي‌خوري پودر ميكا در رخ رغبت، نصف قاشق چاي‌خوري خاك رس در فيس نياز و ۲ تا ۳ قاشق چاي‌خوري پودرهاي معدني طبيعي به رنگ متبوع.
شيوه تنظيم
كره شي، روغن آرگان و امولسيون موم را در ظرفي روي بخار آب حرارت بده تا به طور كاملً ذوب شوند. ژل آلوئه‌ورا، عنبر سائل و زينك اكسايد را بيشتر و مواد را به طور كاملً با هم تركيب كن تا خمير يكنواختي به دست آيد. شعله را خاموش و به آرامي، آغاز به افزودن رنگ معدني كن. در انتها، با استعمال از خاك رس و پودر كاكائو مي تواني كرم را به رنگ گزينه نظرت برساني.
اذن بده كرم تا حدي خنك شود؛ بعد رنگ و پوشش‌دهي آن را روي قسمتي از پيشاني آزمون كن تا مطمئن شوي رنگ دلخواه خويش را به دست آورده‌اي. در غير اين چهره، رنگ كرم پودر را با استعمال از پودر رنگي طبيعي يا اين كه پودر كاكائو و خاك رس تغيير و تحول بده. ضمنا، ميتواني با افزودن تعدادي قطره اسانس اسطوخودوس يا اين كه كندر، رايحه و بوي خير به كرم پودر دست ساخته خويش بدهي.
چنانچه ميخواهي خواص ضدآفتاب كرم خويش را فراتر ببري، مقداري بيش تر زينك اكسايد به آن طولاني تر كن. براي ارتقا غلظت كرم هم افزودن پاره اي امولسيون موم يا اين كه كره شي به تو امداد مي‌نمايد.
اين كرم پودر گياهي را مي تواني به راحتي در ظرفي شيشه‌اي يا اين كه كاسه آرايش و پيرايش سابق نگه داري. ولي بهتر ميباشد هر توشه آن را در مقادير نادر تنظيم و به عبارتي موقع از آن به كارگيري كني.ه 2 عدد نوشته‌ي‌علمي مي‌توانيد دستكاري نمائيد، براي به كار گيري بيش تر لطفا به بخش افزايش مراجعه‌نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.