تفاوت كرم پودر و پرايمر

آشنايي با انواع لوازم آرايش

تفاوت كرم پودر و پرايمر

بهترين مارك كرم پودر

پرايمر و كرم پودر چه تفاوتي باهم دارا‌هستند؟محتوياتپرايمر چه مي‌باشد؟كرم پودر چه مي‌باشد؟تفاوت كرم پودر و پرايمراز آنجاييكه پرايمر يك كالا نسبتاً جديدي ميباشد، خيلي از خانم ها درخصوص آن اطلاعاتي ندارند و شايد تاءمل نمايند كه وجود آن در پيرايش الزامي وجود ندارد. ولي مي بايست اين نكته را تذكر كنم كه پرايمر پيشين از به كارگيري از كرم پودر گزينه به كار گيري قرار ميگيرد و فارغ از كرم پودر، رنگ خاصي به طور نخواهد بخشيد. ما دراين نوشته‌ي‌علمي ميخواهيم به صورت مختصر و اثرگذار در مورد تفاوت هاي عمده پرايمر و كرم پودر كلام كنيم و باز بيني كنيم كه كدام يك دارنده ضرورت بيشتري نسبت به ديگري ميباشد.
پرايمر چه است؟در مجموع، از پرايمر براي تحت سازي و يكپارچه كردن آرايش و پيرايش و ماندگاري بيش تر آن بر روي فيس به كارگيري مي‌گردد. با استعمال از پرايمر، شالوده پيرايش شما صاف و يكپارچه مي‌شود و بعداز به كارگيري از كرم پودر و ديگر اسباب و اثاث آرايش و پيرايش، پوستي پر‌نور و جالب خواهيد داشت. در شرايطي كه تاكنون از پرايمر به كار گيري نكرده ايد، بدانيد كه يك متاع عالي كه هدفش ارتقاء زيبايي و به يادماندني كردن پيرايش بر چهره ميباشد را از دست داده ايد. از مهم‌ترين تركيبات پرايمر، ژل و پودر ميباشد كه بر اساس سيليكون گذارده شده‌است و توان قابل انعطاف كنندگي متعددي به طور ميدهد. پرايمرها اشكال مختلفي دارا‌هستند، و براي ديده و ابرو، لب، رخ و ناخن گزينه به كار گيري قرار ميگيرند.
كرم پودر چه است؟از كرم پودر براي پوشش دهي لك فيس و يك دست كردن پوست چهره به كارگيري ميگردد. و اشخاصي كه دارنده پوست هاي حساس، چرب و يا اين كه نصفه چرب دارا‌هستند، مي‌توانند از كرم پودر هاي منحصر به فرد به پوست خودشان به كارگيري كنند. كرم پودر ها دارنده انواعي زيرا مايع و يا اين كه پودر ميباشد و متناسب با رنگ پوست هم قابليت و امكان تعيين دارا هستند.
تفاوت كرم پودر و پرايمراز مهم‌ترين تفاوت هاي كرم پودر و پرايمر مي شود به مورد ها تحت اشاره نمود:
يكي مهم ترين اسباب آرايشي كه هر خانمي از آن به كار گيري مي‌نمايد، كرم پودر ميباشد كه معمولا پس از پرايمر و يا اين كه مرطوب كننده ها گزينه به كارگيري قرار مي گيرد. ولي اشخاصي هم هستندكه سواي به كار گيري از زيرساخت ها (پرايمر)، فورا از كرم پودر استعمال مي نمايند. كرم پودر ها گونه هاي مختلفي دارا هستند و با دقت به گونه پوست، قابليت و امكان گزينش دارا‌هستند.
پرايمرها خلاف كرم پودرها به تنهايي قابل استعمال نيستند و صد رد صد بايستي پس از به كار گيري، از كرم پودر به كارگيري كنند. در فيس داشتن جوش هاي چركي و يا اين كه آلرژي پيشين از به كار گيري از پرايمر، با دكتر معالج مربوطه مشاوره فرماييد.عمده ترين كاري كه پرايمر قبلي از به كار گيري از كرم پودر انجام ميدهد، اين ميباشد كه چروك‌هاي سطحي و عمق دار و كليه حفره‌هاي پوست را مي‌پوشاند.از پرايمر هاي با تناژ سبز مي‌توانيد براي پوشاندن قرمزي پوست و جوش ها به كار گيري نمائيد كه معمولا كرم پودر ها به تنهايي قابليت و امكان پوشانندگي بر روي پوست را ندارند و پس از بازه به كار گيري از پوست فيس محو ميشوند. مگر اينكه از فيكساتور به كار گيري كرده باشيد.نكته حائض اهميت: براي پلك ها هم پرايمر منحصربه‌فرد موجود هست و كساني كه تنها نقص‌ چشمي دارا‌هستند، مي‌توانند از اين گونه پرايمرها استعمال نمايند.در چهره داشتن پوست چرب و ماندگاري طولاني تر، از پرايمرهاي مات به كارگيري نماييد.اميدوارم از اين نوشته‌ي علمي به كار گيري كرده باشيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.