صاف شايسته ترين راه و روش به كار گيري

آشنايي با انواع لوازم آرايش

صاف شايسته ترين راه و روش به كار گيري

بهترين مارك كرم پودر
براي داشتن پوستي پر‌نور و صاف شايسته ترين راه و روش به كار گيري از سفيدكننده هاي طبيعي ميباشد كه با گياهان دارويي و در خانه مهيا مي گردد.ايجاد كرم وايتكس پوست خانگيپيشين از آغاز استعمال از اين داروها خانگي ، مهم ميباشد كه در رابطه حفظ و حفاظت از پوست بدانيد. پوست به جهت انباشت سلول هاي مرده و زخم هاي ناشي از آلاينده ها و اشعه هاي مضر يو او ، تيره مي‌شود. پوست خويش را با به كارگيري از ماسك و اسكراپ ها ، پاكسازي و لايه برداري نماييد تا مطمئن گرديد ، ناخالصي ها و سلول هاي مرده پوست از دربين ميرود.
بعد از نظافت كردن ، پوست خويش را مرطوب و هيدراته نگه داريد. پيشين از اينكه در معرض روشنايي خورشيد قرار بگيريد بسيار مهم ميباشد كه از كرم ضد آفتاب به كارگيري فرماييد تا اشعه هاي يو او به سلول هاي پوستي جراحت نرسانند.
آب ژاور پوست و كرم روشن كننده پوست فيس و تن بهتر ميباشد گياهي و با مواد نخستين طبيعي كه درين بخش از تندرست پوست و گيسو نمناك گفته ايم تهيه و تنظيم شود تا فارغ از نگراني از پيري و چروك شدن پوست آيتم استعمال قرار گيرد.


چه طور پوست خويش را پر‌نور كنيماذن دهيد ببينيم كه چه گونه ميتوان در منزل كرم هاي پر‌نور كننده را تنظيم كرد.
1. كرم وايتكس پوست با پاپايا و عسل :نصف فنجان پاپاياي نو و يك قاشق چاي خوري عسل را تهيه و تنظيم نماييد.
در آغاز تكه هاي پاپايا را له نمائيد تا هنگامي كه يك خمير غليظ بدست آيد.آن گاه عسل را به آن بيشتر نماييد و به خير هم بزنيد و آنگاه اين مخلوط را به مقطع 20 دقيقه روي پوست خويش اعمال نماييد. صورتتان را با آب گرم و مجددا با آب سرد شستشو دهيد و نهايتا با يك پد كم آب فرماييد.اين معالجه را هر شب گذشته از خواب تكرار فرماييد. اين ماسك براي پوست هاي چرب و طبيعي بسيار مطلوب ميباشد.
احتياط:
پاپائين جان دار در پاپايا ممكن ميباشد سبب توليد آلرژي در بعضي از اشخاص شوند.بنابر اين در صورتيكه به پاپايا و توليدات آن حساسيت داريد از اين معالجه بپرهيزيد.


 ماسك پر‌نور كننده پوست با پاپايا و عسل2. كرم سفيدكننده پوست با پوست پرتقال كم آب گرديده و ماست:يك سري عدد پوست پرتقال و يك قاشق خوراك خوري ماست را تنظيم فرمائيد.
نخست به برهه زماني 2 تا 3 روز پوست هاي پرتقال را در قبال روشنايي خورشيد كم آب فرمائيد. وقتي كه نسبتا ترد شدم ، پودرشان نماييد و آن گاه يك قاشق طعام خوري از اين پودر را به ماست بيش تر نمائيد تا يك خمير قابل انعطاف بدست آيد. آنگاه آن را بر روي پوست اعمال نمائيد و پس از 15 الي 20 دقيقه با آب گرم بشوييد ، اين معالجه را هر شب فبل از خواب تكرار فرمائيد. اين ماسك براي اشكال پوست مطلوب است.


 ماسك آبژاور با پوست پرتقال3.ماسك و كرم آبژاور پوست با گوجه خارجي ، ماست و جوي‌بار دو راز :يكي گوجه خارجي ، يك قاشق چاي خوري ماست نو و يك قاشق چاي خوري جوي‌بار دو رمز را تنظيم فرماييد.
در آغاز گوجه را نصف نماييد و آب آن را بگيريد.بعد از آن جو را در يك ظرف بريزيد و آب گوجه خارجي و ماسك را به آن طولاني تر نمائيد و به خير هم بزنيد.اين ادغام را روي پوست خويش اعمال فرمائيد و پس از 20 دقيقه با آب گرم بشوييد. اين معالجه را 2 تا 3 توشه در هفته تكرار نمائيد.
اين ماسك براي پوست هاي چرب ، نرمال و مختلط مطلوب ميباشد.


 10 كرم سفيدكننده خانگي4.ماسك آب ژاور پوست با شير ، آب ليمو و عسل :آب ليمو سرشار از ويتامين C ميباشد كه خواص فوق العاده اي در پر‌نور كردن پوست داراست. كه به جهت كاهش ساخت ملانين است.
1 قاشق خوراك خوري شير ، 1 قاشق خوراك خوري آب ليمو و 1 قاشق چاي خوري عسل را تنظيم فرمائيد. تمام مواد را در يك ظرف با هم مخلوط فرمائيد و پس از پاك كردن رخ ت، اين خمير را روي پوست خويش اعمال فرماييد و پس از 20 دقيقه با آب گرم بشوييد.براي به دست آوردن نتيجه ها بهتر اين معالجه را هر شب تكرار نمائيد. اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد.
احتياط:
در حالتي‌كه شم هر سيرتكامل سوختگي و يا اين كه آلرژي در پوست خويش داشته ايد كه به جهت خواص اسيدي آب ليمو مي باشد بلافاصله يكي يخ را رو اين محل اعمال نمائيد.


 ماسك هاي آب ژاور پوست با مواد طبيعي5. تنظيم ماسك سفيدكننده پوست با آرد و گلاب يا اين كه ماست :2 قاشق خوراك خوري آرد و 2 الي 3 قاشق چاي خوري گلاب يا اين كه ماست را تهيه و تنظيم نماييد.
در آغاز تمام مواد را با هم مخلوط فرمائيد تا‌هنگاميكه يك ماسك قابل انعطاف بدست آيد.( براي پوست هاي عادي و چرب از گلاب و پوست هاي كم آب از ماست به كار گيري فرمائيد )
اين ماسك را روي فيس خويش اعمال فرماييد و بعداز 20 الي 30 دقيقه با آب گرم بشوييد و اين معالجه را 3 توشه در هفته قبلي از رفتن به خواب تكرار نمائيد.


 شايسته ترين ماسك هاي پر‌نور كننده پوست6.ماسك پودر چوب دمپايي يك كرم آب ژاور عالي براي پوست :1 قاشق طعام خوري پودر چوب كفش تابستاني ، 1 قاشق خوراك خوري پودر بادام و شير را تنظيم فرماييد.
در آغاز پودر ها را با هم ادغام فرماييد و بعد كمي شير به اندازه كافي براي اين خمير قابل انعطاف به عمل بريد . آن‌گاه پوست خويش را منزه نماييد و اذن دهيد اين ماسك به برهه زماني 20 دقيقه روي صورتتان بماند و بعد از آن با آب ولرم شستشو دهيد.
چنانچه شم هر سيرتكامل بي آبي پس از شستشو داشتيد ، مسلما از يك مرطوب كننده خوب استعمال فرمائيد.
اين معالجه را 2 الي 3 توشه در هفته انجام دهيد. اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد.
در صورتي‌كه تا به اكنون از پودر چوب كفش تابستاني استعمال نكرده ايد ، كمي از آن را روي بازو يا اين كه دست خويش آزمايش نمائيد و چنانچه كه بعداز 24 ساعت هر سيرتكامل التهاب يا اين كه قرمزي توليد نشد ، به كار گيري از آن بلا بازدارنده مي باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.