پيرايش فيس، يك دست كردن پوست و پوشاندن لكه ها

بهترين مارك كرم پودر
اولي مرحله در پيرايش فيس، يك دست كردن پوست و پوشاندن لكه ها و جوش هاي چهره با به كار گيري از كرم پودر مطلوب ميباشد. در شرايطي كه به صدق از اين جنس آرايشي استعمال شود، به راحتي عيوب چهره شما‌را برطرف كرده و به پوست شما شادابي و تازگي مي‌بخشد. 
  
۱ ) تزكيه و مرطوب كردن 
 با نظافت كردن و مرطوب كردن رخ آغاز فرماييد. فيس را خوب بشوييد و با كرم مرطوب كننده مطلوب پوست آن راچرب نماييد. از پرايمر تحت عنوان شالوده به كار گيري نمائيد. پرايمر امداد مي‌كند كه آرايش و پيرايش شما به بازه طولاني اثبات بماند.
 
۲ ) به كار گيري از كانسيلر 
 به كارگيري از كانسيلر در مناطقي كه نياز به پوشش داراست مانند، حريم دهن، پايين ديده و هر قسمتي از چهره كه تيره رنگ ميباشد، سفارش ميشود. روي نقاط متبوع، كانسيلر را با پرايمر ادغام كرده و خوب پخش فرماييد. مهم ميباشد كه بدانيد قبلي از به كار گيري از كرم پودر، ازپرايمر و كانسيلر استعمال نمائيد.
 
۳ ) پوشش چهره با كرم پودر 
كرم پودري متناسب با رنگ پوست خويش گزينش نمائيد و با به كارگيري از يك اسفنج آن را در سراسر رخ خويش به طور يكنواخت پخش نمائيد. مطمئن باشيد، اسفنج شما منزه ميباشد. اين تكنيك سبب ساز مي‌گردد كه پوستي بي عيب و نقص داشته باشيد.
 
  طولاني تر بخوانيد: گونه هاي كرم پودر 
۴ ) يكنواخت كردن كرم پودر 
اطمينان نتيجه ها نمائيد كه فيس و گردن خويش را به طور يكنواخت با كرم پودر پوشانده ايد. حواستان باشد كه رخ و گردنتان دورنگ نشود.
 
زيرسازي آرايش و پيرايش شما مهيا است. هم اكنون ميتوانيد چشمها را آرايش و پيرايش نمائيد، يا اين كه در شرايطي كه مي‌خواهيد معمولي خيس باشيد، با يك رژ خوشرنگ فعاليت خويش را تمام فرمائيد.
  
نكته : 
صد رد صد از كرم پودري متناسب با رنگ پوست خويش به كار گيري نمائيد.
در حالتي كه پوست چهره شما از مدل كم آب ميباشد، كرم پودر را تنها در حوزه‌ T رخ و پايين ديده به كارگيري نماييد و از به كارگيري ي آن در نواحي كم آب اجتناب نماييد.
در صورتي‌كه پوست رخ شما چرب ميباشد، مي‌توانيد كرم پودر را در همگي ي نواحي فيس مخصوصا بخش هاي روغني خيس به كارگيري فرمائيد.

آشنایی اولیه با آرایشگری مردانه

یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.  برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا 28 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.