چطور بايد از كرم پودر استفاده كرد

آشنايي با انواع لوازم آرايش

چطور بايد از كرم پودر استفاده كرد

بهترين مارك كرم پودر

چهنقاطي را مي بايست با رويه كانسيلر بپوشانيم-لكه‌هايصورت ۱- براي داشتن يك پيرايش زيبا و ولي طبيعي از يك كرم و يا لوسيون به كار گيري نماييد .۲- برس كرم پودر را برداريد، ‌ تمام فيس خويش را با به كارگيري از اين برس كرم پودر بزنيد، مطمئن شويد كه كرم روي فيس شما نشسته مي‌باشد . در‌صورتي‌كه كرم پودر روي چهره شما روشن‌تر مي‌گردد روي نقاطي از صورتتان كه تاءمل مي كنيد نقص دارا‌هستند نزنيد .۳- كمي پودر برداريد و براي ثابت كردن كرم پودرتان از آن استعمال كنيد .
-جاي زخم و چروك‌هاي صورت ابتدا، شما بايد مطمئن شويد كه آيا مي‌توانيد به طور كامل جاي زخم را روي صورتتان بپوشانيد يا اين كه نيكي . درصورتي كه نتوانستيد صد در صد آن را از نظر مخفي نمائيد مي توانيد با به كارگيري از يك كرم پودر خوب آن را كمرنگ‌تر و نامشخص‌تر فرماييد .۱- اوليه از همگي با يك لوسيون كمرنگ با غلظت قليل تمام صورتتان را بپوشانيد .۲- سپس، كرم پودر را با برس مخصوصش درست روي نقطه زخم صورتتان بزنيد و بعد آن را گونه‌اي روي صورتتان پخش نمائيد كه رنگ تمام نقاط صورتتان يك دست شود .۳- در پايان هم از يك پنكيك براي ثابت كردن كرم پودر روي صورتتان به كار گيري نماييد .
-چروك‌هايصورت با استفاده از يك كرم با غلظت بالا و و كرم پودري خوب و قوي ميتوانيد صورتي صاف و يك دست داشته باشيد .۱- صورتتان را مرطوب كنيد، مرطوب كننده فيس شما را يكدست مي‌نمايد . اگر پوستي كنار گذاشتن ترك و پوسته گرديده داريد استعمال از كرم مرطوب كننده برايتان از هر چيزي واجب‌تر است .۲- از كرم پودر‌هاي مايع استعمال فرمائيد .۳- به گونه‌هايتان رژگونه بزنيد . چه بسا در‌صورتي‌كه گونه‌هايتان چروك دارااست باز هم مي توانيد از يك رژگونه كمرنگ به كارگيري كنيد .۴- در صورتيكه محيط لب‌هايتان خطوطي داريد، آن حيطه را همواره مرطوب نگاه داريد . از يك پماد منحصربه‌فرد چروك دور لب استفاده كنيد، البته كارايي نكنيد كه آن خطوط را با كرم پودر بپوشانيد . در عوض يك رژلب مايع كرم نظير برداريد و با يك خط لب زيبا و كمرنگ خط لبتان را برجسته نماييد .
نكاتكليدي در استعمال از كرم پودر‌ها-روشپوشاندن جوش‌ها كافي ميباشد يكسري جوش روي صورتتان داشته باشيد تا كاملا آرايشتان وخيم شود . اين نقطه‌هاي مزاحم خير صرفا رخ را زشت مي‌كنند بلكه به راحتي هم پوشانده نميشوند البته بعضي از برند‌ها پوشاننده‌هاي اختصاصي جوش ايجاد كرده‌اند كه مي توانند دوچندان امداد كننده باشند البته توصيه ميكنيم فقط به دنبال پوشاندن جوش‌ها نباشيد بلكه بهتر مي‌باشد براي معالجه آن اقدام نمائيد . براي از در بين بردن جوش‌ها خوبتر است پوشاننده و كرم پودري بخريد كه اسيدساليسيليك داشته باشد چون وجود اين ماده مانع مسدود شدن منافذ پوستي مي گردد .

با كرم پودر، بينيتان را كوچك كنيددر حالتي كه بيني بلندي داريد بايستي در نوك بيني از كرم پودر تيره تري استعمال كنيد؛ درصورتي كه بينيتان پاره اي انحنا داراست و كج است، رنگ تيره را در كنار بيني و رنگ روشن‌تر را در وسط بيني به عمل ببريد . همچنين از پودر روشن مي‌توانيد براي بزرگ‌تر نشان دادن بيني كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، صورت باريك و بلند، چانه عقب رفته، گردن باريك و بلند و پوشاندن حلقه سياه بدور چشم به كارگيري فرمائيد علاوه بر اين‌ها براي برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها، يك خط خيالي از كناره دهن به اواسط گوش و يك خط ديگر به چهره عمودي، از گوشه خارجي چشم به طرف چانه بكشيد . بعد پوشاننده يا اين كه فونديشن تيره را بعد از آن از خط عمودي روي اين خط فرضي به طور افقي بزنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.