پوست چرب

آشنايي با انواع لوازم آرايش

پوست چرب

پوست چرب
پس از آنكه كرم پودر خوب براي پوست چرب را پيدا كرديد، طرز به كارگيري از كرم پودر روي پوست هم اهميت متعددي داراست. براي اينكه پوست چهره به جهت چرب بودن درخشان و براق به حيث نرسد، بهتر ميباشد كرم پودر را با امداد برس به صورت نقطه‌اي و دايره‌وار روي فيس بيش تر نمائيد. اين نكته سبب ميشود پوشش كرم پودر مات شود. فشار متعددي براي پخش كردن به پوست وارد نكنيد، زيرا قادر است سبب ساز توليد شدن رگه و خطوط روي پوست شود. در نصيب‌هايي از چهره كه چربي بيشتري موجود است، از پودرهاي پيرايش روي كرم پودر به كارگيري فرماييد تا درخشان بودن پوست را از در بين غالب شود و از ماسيدن كرم پودر در زمان روز هم پرهيز نمايد. پودري كه مد حيث ميباشد مي بايست سبك باشد تا بتواند چربي بيش تر پوست را نسبت به پودرهاي فشرده و پنكك‌ها بهتر جذب نمايد.
پوست در گير به آكنه و جوش
با وجود قرمزي، التهاب و ناصافي پوست‌هاي دارنده جوش، آلرژي آن ها منجر مي گردد كه اعتنا بيشتري را به خويش جلب نمايند. براي اينكه بتوانيد به نحوه جادويي برآمدگي و قرمزي جوش‌هانواع باي خويش را بپوشانيد، بايستي از كانسيلرهاي دارنده پوشش قادر و بي نقص در نقاط متبوع استعمال نمائيد. براي اين خواسته از انگشتان خويش استعمال نمائيد تا صحيح به انگيزه بزنيد! همينطور گرماي دست سبب ساز گرم شدن كرم پودر و كانسيلر مي گردد و آن را سريع‌خيس جذب پوست مينمايد. قبلي از زدن كرم پودر روي پوست دستان خويش را بشوييد تا باكتري و ميكروبي وارد منافذ پوست شما نشود.
پوست قرمز رنگ و ملتهب
هنگامي كه ميخواهيد كل پوست چهره خويش را به نيكي كاور فرماييد، از برس كرم پودري به كارگيري فرماييد كه حجيم باشد و در نصيب بالايي خويش سطحي صاف داشته باشد. اين برس‌ها به اسم برس كابوكي سرتخت هم شناخته ميشوند. اين برس حجيم مقدار مقداري از كرم پودر را به موهاي خويش جذب مي‌نمايند و سبب مي گردند مقدار بيشتري از كرم پودر به پوستتان رسد. يه خرده از كرم پودر را روي پشت دستان خويش بريزد، برس را برداريد و صرفا كافي ميباشد رمز آن را روي كرم پودر بزنيد. برس را به صورت دايره‌اي روي پوست رخ تكان دهيد. نكته استعمال درست اين ميباشد كه برس را روي پوست بكشيد. اين طرز سبب مي شود كرم پودر دقيقاً روي منافذ پوست قرار بگيرد و پوششي بي نقص، يكپارچه و طبيعي باقي گذارد.
پوست با منافذ وسيع و گشوده
براي استعمال از كرم پودر در‌اين گونه پوست از برس‌هاي حجيم با راز گرد به كارگيري نمائيد. اين براش سبب ساز پخش شدن يكپارچه و ملايم كرم پودر مي‌گردد و منجر مي‌گردد باطن منافذ گشوده ته‌نشين نشوند. موهاي بلند و قابل انعطاف اين برس منجر ميشود مقدار بيش تر مواد آرايشي هم از روي پوست زدوده شود و خطوط و رگه‌هاي كرم پودر روي پوست باقي نمي‌ماند. برس را در حركات دايره‌اي روي پوست چهره بكشيد تا سطحي صاف و يك پارچه ساخت شود.
پوست عادي
در پوست عادي براي اينكه پوشش طبيعي داشته باشيد، از برس كرم پودر تخت استعمال نماييد. اين برس سطحي پهن‌خيس دارااست و سبب ساز مي شود كرم پودر فارغ از اينكه هدر برود، به راحتي روي رخ پخش شود. گذشته از آنكه مطلوب‌ترين طريق به كارگيري از كرم پودر را بدانيد، تعيين شايسته ترين كرم پودر با دقت به مدل پوست اهميت بيشتري دارااست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.