هنگام استعمال از كرم پودر و كانسيلر از اين ۱۲ نادرست دوري كنيد

 بهترين مارك كرم پودر
هنگام استعمال از كرم پودر و كانسيلر از اين ۱۲ نادرست دوري كنيدطولاني تر اشخاص تصور مي نمايند نمي‌توانند فارغ از به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر معاش نمايند، ولي اين اعتقاد و باور دليلي بر زشت بودن آن ها وجود ندارد. اين توليدها آرايشي ياري مي نمايند تا شاداب‌خيس به لحاظ برسند.
احتمالاً هنگامي روبه روي آينه لكه‌هاي تيره را روي فيس خويش مي بينيد، ترجيح مي‌دهيد مردم آنان‌را نبينند. به همين برهان، از اشكال كرم پودر و كانسيلر مطلوب براي مخفي كردن آن‌ها استعمال مي كنيد. ولي بعد از مصرف كرم پودر و كانسيلر، داشتن صورتي بي‌عيب و نقص معمولي وجود ندارد و چهت نيل به چنين هدفي مي بايست مهارت‌هاي به كار گيري از آن‌ها‌را نيز فرا بگيريد.


همينطور به جاي كرم پودر، مي توانيد از كرم ضد آفتاب رنگي به كار گيري نمائيد. اين دسته توليد ها علاوه بر حفظ از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشيد، پوششي روي پوست توليد مي نمايند كه مانند كرم پودر سبك فعاليت مي‌نمايد. براي كساني كه در استعمال از كرم پودر مبتدي و تازه كار مي باشند و طريق به كارگيري از آن ها را به خير نمي‌شناسند، به كار گيري از ضد آفتاب رنگي (به جهت به كارگيري‌ي شل) راه‌حل قابل قبولي ميباشد.
براي داشتن يك پيرايش خوشگل به‌اين ۱۲ نادرست بسيار رايج در به كار گيري از كرم پودر اعتنا فرمائيد. خوشبختانه، دوري از آن ها عمل زياد مشقت وجود ندارد. صرفا به مقداري داده ها نياز داريد كه ما آن را در دست شما نهاده‌ايم.
۱- كانسيلر را گذشته از كرم پودر استعمال مي كنيد.نخستين بايستي كانسيلر بزنيد يا اين كه كرم پودر؟ در واقع، گذشته از مصرف كانسيلر، ابتدا بايستي كرم پودر مطلوب پوستتان را بزنيد. طولاني تر اشخاص نخستين كانسيلر مي زنند و سپس كرم پودر، اين نادرست يكي رايج‌ترين ايرادات آرايشي ميباشد.


بايستي بدانيد كه‌اين توليدها آرايشي قرار ميباشد چه كاري براي شما انجام دهند. كرم پودر براي زيرسازي و اساس‌ي پيرايش به كار گيري ميگردد تا به اصطلاح پوستي صاف و يك پارچه داشته باشيد. كانسيلر نيز لكه‌هايي را كه هنوز قابل مشاهده مي‌باشند، مي‌پوشاند و پيرايش پوست را تصحيح مي كند.
۲- پوست خويش را براي به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر فراهم نمي كنيد.نبايد انتظار داشته باشيد سواي مهيا سازي پوست، كرم پودر و كانسيلر روي صورتتان دوام بياورد. مراد ما از مهيا سازي پوست، به عبارتي نگهداري‌هاي روزمره‌ي پوست ميباشد. حفظ‌هاي روزمره در طولاني دوران منجر مي شوند آرايش و پيرايش بهتر روي صورتتان بنشيند و دوران طولاني‌تري باقي بماند.


براي فراهم سازي پوست بايستي دو توشه در روز (صبح و شب) فيس خويش را بشوييد. مدام پس از شستشوي فيس خويش از كرم مرطوب كننده‌ منحصر چهره به كار گيري نمائيد. همينطور، براي لايه برداري دو توشه در هفته، اسكراب چهره را به عمل ببريد تا سلول هاي مرده‌ي پوستتان پاك شود. در واقع، پوست سلامت، پوستي پاك و مرطوب ميباشد. كرم پودر و كانسيلر پوست سلامت را بهتر پوشش ميدهد.
۳- از پرايمر استعمال نميكنيد.يادتان باشد زيرسازي پيرايش كاري مختلف از فراهم سازي پوست ميباشد. پس از اينكه پوست خويش را با كرم مرطوب كننده، مرطوب كرديد بايستي پيش از به كار گيري از كرم پودر، پرايمر بزنيد. در صورتيكه كرم پودر روي صورتتان مي‌ماسد بدين ادله ميباشد كه گذشته از آغاز پيرايش از پرايمر به كارگيري نكرده‌ايد.






تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.