فارغ از آرايش و پيرايش

آشنايي با انواع لوازم آرايش

فارغ از آرايش و پيرايش

بهترين مارك كرم پودر
هركاري چند فنون كوزه گري داراست كه كارشناس آن دانسته. جودي مورس يك كدام از غالب ترين ها در خصوص آرايش و پيرايش نكات ريز و مهم پيرايش فيس را در 8 شماره تيتر مينمايد. نكات آرايش و پيرايش فيس نكاتي مي‌باشند كه شما با پي بردن انها ميتوانيد فارغ از نياز به كسي خودتان يك آرايش و پيرايش قشنگ و صحيح انجام دهيد. 8 تكنيكي كه در عين آساني نكات مهم آرايشي چهره مي‌باشند.
خيلي از خانم ها فارغ از آرايش و پيرايش، حس لختي مي‌نمايند، البته در‌صورتي‌كه آرايش و پيرايش به صورت صحيحي چهره نگيرد، فيس و آرايش و پيرايش تصنعي به حيث ميرسد
 جودي مورس مي‌گويد:
خيلي از خانم ها سواي آرايش و پيرايش، شم لختي مي‌كنند، ولي چنانچه آرايش و پيرايش به صورت صحيحي چهره نگيرد، رخ و پيرايش تصنعي به حيث مي‌رسد. آراستن به سادگي كه فكر مي‌كنيد، وجود ندارد. مي بايست با صورت چهره و نماي فرنگي صورت اتوماتيك فرمائيد. با نحوه هاي صحيح آراستن، مي‌توانيد عيوب خويش را تا حد قابليت و امكان كاهش دهيد و زيبايي طبيعي خويش را ارتقا دهيد.
 
نكات مهم آرايش و پيرايش فيس و ديده 1- قبلي از اينكه، تكنيكي را براي پيرايش چشمان خويش به عمل ببريد، مهم ميباشد مطمئن گرديد كه سايه ديده خوب و صحت را به فعاليت ميبريد. فقط شيوه  حصول اطمينان از  گزينش درست سايه ديده خويش آزمون سايه ها و رنگ هاي گوناگون ميباشد.


 
2- خيلي از خانم ها درپي ارشاد هايي براي ترفيع رنگ طبيعي ديده خويش ميباشند.خيلي خوب ميباشد كه از يك خط ديده طبيعي، قهوه اي تيره يا اين كه خاكستري، به كار گيري فرمائيد، اين خط ديده ها به ناخوشايندي رنگ سياه نيستند. خط چشمي نازك بالا و ذيل پلك خويش بكشيد. براي به كار گيري از سايه ديده ها، مثال اي را كه با رنگ ديده شما تضاد داشته باشد، گزينش فرمائيد. اين مغايرت سبب بيش تر معلوم شدن ديده ها مي‌شود.
 
3- رينگ هاي تيره تحت ديده با يك نهفته ساز تماما يا اين كه تا حدودي نهفته ميگردند. از يك نهفته ساز با بدن رنگ گرم به كارگيري نمائيد. اين نهفته ساز پايين چشمي را تا حوزه‌ پايين ديده به عمل ببريد و از ذيل مجراي اشك استارت نموده و به سوي زير تا طرف ديگر ديده ببريد. و با انگشت خويش يا اين كه اسفنجي آنرا يك دست نماييد تا خطوط پر‌نور ذيل ديده نيز پوشيده شوند، به دليل آن كه اين خطوط به بدي رينگ هاي تيره رنگ تحت ديده ميباشند. يكي‌از ديگر از كارداران توليد رينگ هاي تيره پايين ديده، ريمل سياه است. بعد از يك ريمل ضد آب به كار گيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.