ارايش صورت

آشنايي با انواع لوازم آرايش

ارايش صورت

به كار گيري بيش تر از حد از لاك درخشان
استعمال از لاك‌هاي زرق و برق دار براي تمامي ناخن‌ها خير‌صرفا جلب اعتنا نمي‌نمايد بلكه مي تواند براي اشخاص زننده هم به لحاظ رسد. مدام ناخن‌هايتان را آراسته و منزه نگه داريد.
افراط در مصرف رايحه
استعمال از بو و بوي خوش براي تن بسيار لازم ميباشد و شايد اهميت آن به اندازه استراحت كافي براي تن ميباشد. با اين به كارگيري افراطي از رايحه ممكن ميباشد شاهد عوارضي زيرا سردرد و حساسيت باشيد.
 خوابيدن با پيرايش
هيچ عذر‌اي براي خوابيدن با آرايش و پيرايش پذيرفته وجود ندارد.
بدون شك قبلي از خوابيدن تمام آرايش و پيرايش خويش را تميز فرمائيد. خوابيدن با پيرايش سبب ساخت آكنه و عفونت پوست شما ميگردد.
خوابيدن روي فيس
شايسته ترين موقعيت خوابيدن، خوابيدن به پشت ميباشد چون از چين و چروك فيس خودداري مي نمايد. ممكن ميباشد عمل مشقت به حيث رسد البته پس از پاره اي تمرين مسلما عادت خواهيد كرد.
استعمال از شامپو نامناسب براي گيسو
براي اينكه بدانيد  چه شامپويي براي موهاي شما مطلوب ميباشد بهتر ميباشد به دكتر معالج مراجعه‌كنيد تا متناسب با خصوصيت‌هاي مو شما، شامپو قابل قبولي برايتان تجويز نمايد. تا از شوره زدن يا اين كه پوسته دادن سرتان پرهيز فرماييد.
در شرايطي‌كه به زيبايي موهاي خويش اهميت مي‌دهيد ميتوانيد نوشته‌ي علمي ما در رابطه زيبايي گيسو را نيز بخوانيد.
عدم تعادل در پيرايش
از آرايش و پيرايش هم‌زمان زياد و افراطي لب و ديده‌هايتان دوري كنيد. چون جلوه نيكي از صورت شما به اكران نمي‌گذارد. به عنوان مثال در‌حالتي كه رژ برجسته و غليظي زده‌ايد براي ديده‌هايتان به يك خط ديده نازك و ريمل نادر اكتفا نمائيد.
پيرايش خويش را با لباستان ست نمائيد. رعايت هماهنگي در بين پيرايش و لباستان يك اصل مهم در آرايش و پيرايش ميباشد. در حالتي‌كه خرقه مالامال زرق و برقي تعيين كرده‌ايد پيرايش ملايمي در حيث داشته باشيد. به كار گيري به طور همزمان آرايش و پيرايش زياد و خرقه نامرتب مخلوط قشنگي براي شما وجود ندارد.
به كارگيري  مداوم از رژلب
تروتميز و قشنگ بودن در تمامي شرايط و كليه جا خيلي خوب ميباشد اما برخي عادت هاي نادرست در آرايش و پيرايش رخ ميتواند عواقب بدي براي شما به يار داشته باشد. عادت به كار گيري مدوام از رژ منجر از در بين رفتن خط لب شما مي شود. پس در استعمال از رژ محتاط خيس باشيد.
بي اهميت شمردن پرايمر
از پرايمر بدون شك پيشين از پيرايش چهره خويش به كارگيري نماييد. چون پرايمر منجر مسدود شدن منافذ پوست، پايداري آرايش و پيرايش و همينطور بازدارنده چرب شدن كرم پودر روي پوست شما ميگردد.
پخش شدن آرايش و پيرايش ديده
شايد برايتان پيش آمده باشد كه در هواي گرم كه عرق كرده‌ايد پيرايش ديده شما بهم ميريزد يا اين كه پايين ديده شما پخش مي شود. براي پرهيز از اين واقعه بهتر ميباشد از پرايمر سايه ديده استعمال نماييد.
اعتماد به آرايشگر غير رشته‌اي
آرايش و پيرايش چهره خويش به دوست يا اين كه هر كه در فعاليت ميكاپ رشته‌اي وجود ندارد نسپاريد. پوست شما گرانبها ميباشد و حفاظت و پيرايش آن عمل هركسي وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.