كرم پودر را براي ضيافت ها و مراسم هاي عروسي

ولي ميتوان كرم پودر را براي ضيافت ها و مراسم هاي عروسي تا گردن هم زد. كرم پودر را مثل قبلي با اسفنج مثلثي يا اين كه تخم مرغي تا ميانه گردن هم بزنيد و مثل پيشين آنرا يكنواخت فرمائيد.
 
در‌صورتي‌كه مي خواهيد پوستتان درخشنده گرديده و نوروفروغ را منعكس نمايد از پودر روشن كننده به كار گيري فرماييد. پس از آخر آرايش و پيرايش، يك تكه پارچه يا اين كه دستمال كاغذي را روي صورتتان بزنيد كه هم نهايي پوشش را بي نقص نماييد و هم نرمشي به ظاهرتان داده باشيد.
 
ناحيه T يعني پيشاني و بيني معمولاً از مناطقي مي باشند كه مقداري برّاق ترند به همين علت براي تصاحب كردن اين براقي بايستي از يك پودر مات به كار گيري نماييد، با يك برس پهناور بيني، پيشاني و زنخدان را با پودر بپوشانيد.
 
كرم پودر زدن
 
بعداز كرم پودر كانسيلر بزنيد
كانسيلري تعيين فرمائيد كه به رنگ پوست تان نزديك بوده يا اين كه يك جايگاه پر‌نور خيس از آن باشد. در‌صورتي‌كه كانسيلر را بعداز كرم پودر بزنيد، كرم پودر بعنوان اساس آرايش و پيرايش شما، از لايه لايه شدن كانسيلر جلوگيري ميكند و باعث ميشود نتيجه عمل بي عيب و نقص شود.
 
تعدادي سفارش براي به كارگيري از كرم پودر
بعداز زدن كرم پودر با يك تكه پنبه پهناور و كشيدن آن بصورت دوراني روي پوستتان اضافات كرم پودر را بگيرد.
براي زدن كرم پودربه بدنتان هيچگاه از كرم پودرهاي چرب به كار گيري نكنيد واز كرم پودرهاي آكوا كه با آب ادغام مي‌شوند به كار گيري فرمائيد.
 
شايسته ترين كرم پودرها براي پوست بي آب و پيرتر، كرم پودرهاي بازتابيده كننده ي فروغ مي باشند. به كار گيري از اين نوع كرم پودرها فروغ و روشنايي را بازتابيده ميكند و چهره ي بي آب و كدر شمارا پر‌نور خيس نشان ميدهد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.