چه‌طور كرم پودر طبيعي به حيث رسد؟

آشنايي با انواع لوازم آرايش

چه‌طور كرم پودر طبيعي به حيث رسد؟

- جاي آسيب و چروك‌هاي چهره

بهترين مارك كرم پودر
نخست، شما بايستي مطمئن گرديد كه آيا ميتوانيد به طور كامل جاي آسيب را روي صورتتان بپوشانيد يا اين كه نه. در صورتيكه نتوانستيد صد در صد آن را از لحاظ مخفي فرمائيد ميتوانيد با استعمال از يك كرم پودر خوب آن را كمرنگ‌خيس و نامشخص‌خيس فرماييد.
۱- اوليه از تمامي با يك لوسيون كمرنگ با غلظت معدود تمام صورتتان را بپوشانيد.
۲- آن‌گاه، كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه زخم صورتتان بزنيد و بعد آن را سيرتكامل‌اي روي صورتتان پخش نمائيد كه رنگ تمام نقاط صورتتان يكپارچه شود.
۳- در انتها نيز از يك پنكيك براي اثبات كردن كرم پودر روي صورتتان استعمال نمائيد.

-چروك‌هاي فيس
با استعمال از يك كرم با غلظت بالا و و كرم پودري خوب و حاذق ميتوانيد صورتي صاف و يك دست داشته باشيد.
۱- صورتتان را مرطوب فرماييد، مرطوب كننده فيس شما‌را يك دست ميكند. در شرايطي كه پوستي شكاف رخنه‌ و پوسته گرديده داريد به كارگيري از كرم مرطوب كننده برايتان از هر چيزي واجب‌خيس ميباشد.
۲- از كرم پودر‌هاي مايع به كارگيري فرماييد.
۳- به سيرتكامل‌هايتان رژگونه بزنيد. حتي در صورتيكه سيرتكامل‌هايتان چروك داراست گشوده هم ميتوانيد از يك رژگونه كمرنگ به كارگيري فرماييد.
۴- در شرايطي‌كه حريم لب‌هايتان خطوطي داريد، آن منطقه را همواره مرطوب نگاه داريد. از يك پماد منحصربه‌فرد چروك به دور لب به كارگيري فرماييد، البته عملكرد نكنيد كه آن خطوط را با كرم پودر بپوشانيد. در ازاي يك رژلب مايع كرم مانند برداريد و با يك خط لب قشنگ و كمرنگ خط لبتان را پررنگ نماييد.

اردمي

نكات كليدي در به كار گيري از كرم پودر‌ها

-شيوه پوشاندن جوش‌ها
كافي ميباشد يك‌سري جوش روي صورتتان داشته باشيد تا به طور كامل آرايشتان وخيم شود. اين نقطه‌هاي مزاحم خير صرفا فيس را زشت مي‌نمايند بلكه به راحتي هم پوشانده نمي شوند ولي برخي از مارك‌ها پوشاننده‌هاي منحصربه‌فرد جوش ايجاد كرده‌اند كه ميتوانند بسيار امداد كننده باشند ولي توصيه مي كنيم صرفا در‌پي پوشاندن جوش‌ها نباشيد بلكه بهتر ميباشد براي معالجه آن مبادرت نماييد. براي از در بين بردن جوش‌ها بهتر ميباشد پوشاننده و كرم پودري بخريد كه اسيدساليسيليك داشته باشد زيرا وجود اين ماده بازدارنده بسته شدن منافذ پوستي مي‌گردد.

 با كرم پودر، بينيتان را كوچك نمائيد

چنانچه بيني بلندي داريد مي بايست در نوك بيني از كرم پودر تيره تري به كار گيري فرمائيد؛ در حالتي كه بينيتان پاره اي انحنا داراست و كج ميباشد، رنگ تيره را در كنار بيني و رنگ پر‌نور‌خيس را در ميانه بيني به عمل ببريد. همينطور از پودر پر‌نور ميتوانيد براي پهناور‌خيس نشان دادن بيني كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، چهره باريك و بلند، زنخدان عقب رفته، گردن باريك و بلند و پوشاندن رينگ سياه به دور ديده استعمال نمائيد علاوه بر اين‌ها براي پر رنگ‌خيس نشان دادن سيرتكامل‌ها، يك خط ذهني از كناره دهن به ميانه گوش و يك خط ديگر به طور عمودي، از كناره فرنگي ديده به طرف زنخدان بكشيد. آن‌گاه پوشاننده يا اين كه فونديشن تيره را بعداز خط عمودي روي اين خط ذهني به صورت افقي بزنيد.

 چه‌طور كرم پودر طبيعي به حيث رسد؟

كرم پودر را با اسفنج يا اين كه انگشت روي پوست به آرامي بماليد، تا پوست شما پر‌نور گرديده و در عين اكنون طبيعي به لحاظ رسد. بهتر ميباشد دهانتان را هنگام استعمال از كرم پودر گشوده نگه داريد تا حيطه گردن شما در معرض مشاهده كرد باشد و خط معلوم فك شما زدوده شود. پس از اتمام آرايش و پيرايش هم يك دستمال كاغذي را به آرامي روي صورتتان بماليد. اين عمل سبب ساز مي گردد مواد آرايشي روي پوست يكنواخت‌خيس گرديده و در عين حالا چهره شما طبيعي‌خيس به لحاظ رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.