اثاثيه آرايشي

آشنايي با انواع لوازم آرايش

اثاثيه آرايشي

بهترين مارك كرم پودر
مطلقا تا به اكنون بدين مسئله تامل نموده ايد كه‌اين اثاثيه آرايشي كه تمامي روزه از آن‌ها به كارگيري مي‌كنيم اولي توشه كي و چه‌گونه ساخته شدند و مواد آفريننده شان چه چيزهايي ميباشد جواب تمامي اين سوالاتتان را در‌اين مقاله توده آورديم.اثاثيه آرايشي از چه چيزي تشكيل‌شده اند؟آيا تا به اكنون گرديده كه از خاكستر براي پيرايش پشت پلك خويش استعمال نمائيد ؟ يا از اسباب آرايش و پيرايش اختصاصي فيس روي ناخن ها بزنيد؟ يا دلتان مراد از آب تمشك به جاي رژ سيرتكامل استعمال نماييد ؟بخش اعظمي از اشخاص به طنز يا اين كه دور از شوخي از مواد ديگري به جز اسباب پيرايش براي آراستن به كارگيري مي نمايند.

اردمي
ظهور پيرايش از مصر باستان بوده ميباشد و آنان از گياهان و مواد معدني تحت عنوان اثاثيه آرايش و پيرايش به كارگيري مي كردند و شايع ترين مواد مستعمل در‌اين اسباب بادام، مس ، خاكستر و سرب بوده ميباشد.
آنها همينطور از روغن ها براي پرهيز از آفتاب سوختگي پوست به كارگيري مي كردند و پاره اي آن گاه مردم چين و ژاپن از پودر برنج براي آراستن به كارگيري كردند و همينطور از رنگ حنا تحت عنوان رنگ موي و رنگ ناخن ها استعمال كردند . در واقع ناخن هاي رنگ گرديده براي آنها به نوعي سطح بالاي اجتماعي را نشان مي بخشيد.
توشه ديگر در دنياي مد نمناك اشاره كرده بوديم كه در يونان باستان خانم ها نيز از سرب سپيد براي پر‌نور كردن پوست رخ به كارگيري مي كردند و همينطور از تمشك تحت عنوان رژگونه و رنگ بخشيدن به ابرو و موي به كار گيري مي كردند.


توليد اسباب آرايشي
ميكاپ و آرايش و پيرايش در زمان سال‌ها در گير تغيير‌و تحول و تحولات متعددي شده‌است و امروز مردم نمي دانند كه اسباب و اثاث پيرايش از چه موادي تاسيس شده است.ولي اضافه شركت هاي اسباب و اثاث آرايشي از قانون ها سلامت سازي براي ايجاد اين اسباب به كارگيري نمي‌كنند.
شما نيز براي اطمينان خيال و خاطر طولاني تر مي‌توانيد از اثاثيه پيرايش هايي استعمال نماييد كه تاييد تندرست بهداشت جهاني را داشته باشد و اكنون سوال اينجاست كه اثاثيه آرايش و پيرايش هاي امروزي از چه چيزي تشكيل شده اند.
روغن و وكس :
بيش تر اين توليدات حدود 15 تا 50 ماده توليد كننده دارا هستند و تمامي آنان از آب، روغن و وكس ساخت گرديده اند و آب جان دار در‌اين اثاثيه مواد ديگر را در خويش حل ميكند و اين فعاليت منجر مي‌شود كه مواد به راحتي با يكديگر مخلوط شوند ، روغن و وكس نيز سبب ساز قابل انعطاف شدن اسباب و اثاث پيرايش مي‌شوند. و آنها همينطور به صاف شدن پوست ياري مينمايند.
مواد محافظ :



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.