كاغذ اصليسلامت پوست

آشنايي با انواع لوازم آرايش

كاغذ اصليسلامت پوست

بهترين مارك كرم پودر
كاغذ اصليسلامت پوستهنگام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر از اين ۱۲ نادرست پرهيز كنيدهنگام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر از اين ۱۲ خطا پرهيز كنيدبيش تر اشخاص تصور مي‌نمايند نمي‌توانند فارغ از استعمال از كرم پودر و كانسيلر معاش نمايند، اما اين اعتقادوباور دليلي بر زشت بودن آنان وجود ندارد. اين توليدات آرايشي ياري مي كنند تا شاداب‌خيس به حيث برسند.
احتمالاً زماني روبه روي آينه لكه‌هاي تيره را روي رخ خويش مي بينيد، ترجيح مي‌دهيد مردم آن‌ها‌را نبينند. به همين عامل، از اشكال كرم پودر و كانسيلر مطلوب براي مخفي كردن آن‌ها استعمال مي كنيد. البته بعداز مصرف كرم پودر و كانسيلر، داشتن صورتي بي‌عيب و نقص بي آلايش وجود ندارد و چهت نيل به چنين هدفي بايستي مهارت‌هاي به كارگيري از آنها‌را نيز فرا بگيريد.


همينطور به جاي كرم پودر، مي توانيد از كرم ضد آفتاب رنگي به كار گيري نماييد. اين دسته توليدات علاوه بر نگهداري از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشيد، پوششي روي پوست ساخت ميكنند كه مانند كرم پودر سبك كار مي‌نمايد. براي كساني كه در به كارگيري از كرم پودر تازه كار مي باشند و طرز استعمال از آن ها را به خير نمي‌شناسند، به كار گيري از ضد آفتاب رنگي (به جهت به كارگيري‌ي ريلكس) راه‌حل قابل قبولي ميباشد.
براي داشتن يك آرايش و پيرايش قشنگ به‌اين ۱۲ غلط بسيار رايج در به كار گيري از كرم پودر توجه فرماييد. خوشبختانه، دوري از آن‌ها فعاليت زياد رنج وجود ندارد. تنها به يه خرده داده ها نياز داريد كه ما آن را در دست شما نهاده‌ايم.
۱- كانسيلر را پيشين از كرم پودر به كار گيري ميكنيد.اوليه مي بايست كانسيلر بزنيد يا اين كه كرم پودر؟ در واقع، قبلي از مصرف كانسيلر، در آغاز مي بايست كرم پودر مطلوب پوستتان را بزنيد. طولاني تر اشخاص نخستين كانسيلر مي زنند و آنگاه كرم پودر، اين خطا يكي رايج‌ترين مشكلات آرايشي ميباشد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.