شايد شما هم اسم كرم پودر دايم به گوشتان خورده باشد

بهترين مارك كرم پودر
شايد شما هم اسم كرم پودر دايم به گوشتان خورده باشد. مزووايت يا اين كه كرم پودر دايم از طريق هاي نوظهور در آرايش و پيرايش و زيبايي پوست ميباشد كه به وسيله اكثري از آرايشگران و متخصصان پوست تبليغات وسيعي درباره با آن انجام شده ميباشد. در‌اين طريق داعيه ميشود كه همگي لك هاي چهره از در ميان مي رود و پوستي صاف و روشن به شما كادو مي‌دهد. در‌اين مقاله مزايا و معايب اين طرز را باز‌بيني مي‌كنيم. با ما هم پا باشيد.


 
كرم پودر دايم چه است؟كرم پودر دايم يا اين كه مزووايت كه اسم اصلي آن BB Glow ميباشد يكي پاياني تكنيك هاي زيباسازي پوست هست. درين نحوه با به كارگيري از دستگاه ميكرونيدلينگ، و به واسطه سوزن‌هاي نانو، پيگمنت هاي طبيعي را به پايين پوست تزريق مي‌كنند. عمق تزريق اين پودر تماما سطحي ميباشد و منجر خون‌ريزي و تخريب اپيدرم پوست نمي‌شود. با اين شيوه شما از زدن كرم پودر به دوران ۶ تا ۸ ماه بي‌نياز ميشويد! 
طبق باز نگري‌هاي صورت گرفته، داعيه مي گردد كه‌اين نحوه همانند كرم پودر عادي وجود ندارد و منافذ پوست را نمي‌بندد و به پوست اذن‌ي تنفس خواهد اعطا كرد.
تعداد جلسات BB Glow يا اين كه مزو‌وايتتعداد جلسات براي هر فرد با دقت به لحاظ متخصص معين مي گردد، ولي به صورت ميانگين به ۳ گردهمايي با مسافت‌ي ۱۰ روز نياز ميباشد. (ارتفاع معالجه يك ماه ميباشد.)

رنگدانه‌هاي ميكرونيزه و درماني جانور درين پوشاننده عيب و نقص پوست شمارا بر طرف ساخته و يك رنگ طبيعي به پوست شما مي بخشد.
طريق به كارگيري : مقدار كافي از كرم پودر را بر روي چهره گذارده و با استعمال از اسفنج يا اين كه مداد گيسو منحصر يا اين كه در غايت با انگشتان دست بر روي تمام نواحي رخ و گردن به صورت يكنواخت پخش نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.