معرفي يك‌سري كرم پيرايش خانگي

آشنايي با انواع لوازم آرايش

معرفي يك‌سري كرم پيرايش خانگي

معرفي يك‌سري كرم پيرايش خانگي

بهترين مارك كرم پودر
روغن هاي طبيعي : روغن هاي طبيعي را با آب حرارت دهيد آن‌گاه رنگدانه هاي معدني با رنگ خنثي را به آن ها بيشتر فرماييد تا مشابه يك كرم شود و بافت مومي پيدا نمايد.

محلول لنز : پاره اي محلول لنز را به حريم ديده خويش بماليد بعد از آن سايه ديده خويش را بزنيد اين سبب مي گردد كه سايه ديده جلوه بيشتري داشته باشد و از ديد بها نيز بصرفه ميباشد.

بدنيست امر تهيه و تنظيم يك كرم شب خانگي فوق العاده را بدانيد

آلودگي هايي كه در حين روز بر روي پوست شما مي نشينند را مي‌توانيد با يك كرم دست ساخته خانگي در انتهاي شب بر طرف كرده و پوست خويش را ريكاوري فرماييد.

بعد از جراحت دست ها، از آلودگي و فشار هاي روز ، پوست شما به حفظ و ماساژ در شب هنگام نياز داراست ، در‌اين بخش از تندرست پوست و مو نمناك يك راهبرد براي تنظيم كرم شب طبيعي خانگي براي تغذيه و احياي پوست شما موجود است كه براي تهيه و تنظيم آن سيب نقش مهمي دارااست . سيب ، بي نياز از ويتامين A ، B،C، ميباشد همينطور، دربردارنده بتاكاروتين و اسيد ماليك و آنتي اكسيدان است اين مواد پرخاصيت به سلامت و برنا ماندن پوست امداد مي نمايد.


شيوه تهيه و تنظيم كرم آرايش و پيرايش خانگي
اسيد ماليك كه يك اسيد آلفاي هيدروكسي است،براي قابل انعطاف و صاف بودن پوست اثرگذار ميباشد ، آنتي اكسيدان هايي كه در سيب موجود است، منجر ارتقاء درخشندگي و برنا سازي پوست مي‌گردد.

اين كرم شب ،همينطور دربردارنده روغن زيتون و گلاب مازاد نيز مي‌باشد هر دوي اين مواد بيشتر ، سبب بهبود رنگ پوست و كاهش رنگدانه ميگردند ؛ علاوه بر اين روغن زيتون تحت عنوان يك قابل انعطاف كننده طبيعي پوست كار مي كند و تاثيرات سن را بر روي پوست كاهش مي‌دهد كه عامل آن، وجود چربي هاي سلامت و آنتي اكسيدان هاي جانور مي باشد.

كرم شب خانگي موءثر براي به كار گيري در انتهاي روز هاي طاقت فرسا و لبريز تنش
گلاب، يك امداد كننده فوق العاده زيبايي ميباشد كه آكنه را معدود مي نمايد و تعادل PH پوست را مراقبت مي‌كند، آسيب ها را بهبود مي‌بخشد ، بافت پوست را ترميم مي‌نمايد و پيري پوست را نيز احيا ميكندو خاصيت آهسته بخش، ضد التهاب و آنتي اكسيداني دارااست و دارنده بويي، بسيار دلپذير مي باشد.

كرم شب خانگي با استعمال از سيب، گلاب و روغن زيتون

يكي سيب روغن زيتون گلاب تركيب كن شمشير قابلمه يكي قاشق يك كاسه پلاستيكي يا اين كه شيشه اي

روش اصلاح كردن كرم شب خانگي با سيب

۱٫ سيب را به ۲ نصيب برش دهيد و دانه هاي آن را در بياوريد و آنگاه به تكه هاي كوچكتر خرد نماييد.

۲٫ تكه ها را باطن ادغام كن بريزيد و نصف فنجان روغن زيتون به آن بيش تر نماييد.

۳٫ بعد ادغام كن را پر‌نور نماييد و حدود ۵ تا ۷ دقيقه شكيبايي نماييد ،تا به طور كامل ادغام شوند و يك ادغام غليظ بدست آيد.

۴٫ ادغام را داخل قابلمه بريزيد و حرارت دهيد، و به برهه زماني يك‌سري دقيقه حوصله نمائيد تا گرم شود.

۵٫ آنگاه اذن دهيد تا تركيب خنك شود آن‌گاه، نصف فنجان گلاب به آن بيفزاييد و در پايان آن را داخل كاسه پلاستيكي يا اين كه شيشه اي استرليزه نگهداريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.