نكات آرايشي

آشنايي با انواع لوازم آرايش

نكات آرايشي

نكات آرايشي

بهترين مارك كرم پودر

- زيرا در سن 40 سالگي پوست كم آب مي گردد و رطوبت خويش را از دست مي‌دهد، بهتر ميباشد قبلي از اينكه آرايش و پيرايش خويش را آغاز نمائيد از كرم هاي مرطوب كننده مطلوب به كارگيري نمائيد تا پوست قابل انعطاف شود؛ آن‌گاه كرم پودر يا اين كه پنكيك را به طور و گردن خويش بزنيد.

- از آنجايي كه درين سن ابروها مانند ديرين مالامال وجود ندارد، ميتوانيد با مدادي قهوه اي جاهاي خالي را مالامال فرمائيد. براي ابروها از رنگ هاي برجسته به كارگيري نكنيد زيرا رخ را تصنعي و مصنوعي خيس ميكند.

- زيرا ريمل سن را زياد نشان مي‌دهد و شما مي‌خواهيد در‌اين سن جبران مژه هاي ريخته گرديده را بكنيد، بهتر ميباشد از فرمژه براي موقعيت دادن مژه ها استعمال نماييد. همينطور براي اينكه چين و چروك حريم ديده پوشانده شود بهتر ميباشد از سايه هاي قهوه اي، بنفش و. . . استعمال شود.

- از زدن رژگونه زياد دوري كنيد چون فيس شما‌را تصنعي مي نمايد. بهتر ميباشد براي به كار گيري از رژگونه از رنگ هاي ملايم مثل هلويي يا اين كه قهوه اي استعمال فرماييد.

- براي اينكه سن تان كمتر نشان داده شود و چين و چروك هاي حريم لب كمتر به ديده بيايند، بهتر ميباشد از رژلب و خط لب همرنگ استعمال نمائيد. در‌اين سن بهتر ميباشد از رنگ هاي تند مثل قرمز رنگ و قهوه اي در ضيافت ها و رنگ هاي ملايم در مكان هاي همگاني استعمال شود. 

در سن 50 سال به چه شكل پيرايش كنيم
نگهداري هاي لازم

خانم ها با ورود به ميانسالي به كرم هاي ضدآفتاب با 30SPF و فراتر نياز دارا‌هستند. به آن ها سفارش مي شود حتي‌در خانه هم از ضدآفتاب به كار گيري نمايند. خانم هايي كه مرز 50 سالگي را گذرانده اند قطعا بايستي از كرم هاي دورچشم و ضدچروك براي پيشگيري از زيادتر شدن چروك ها به كارگيري نمايند.

 استعمال از كرم هاي لايه بردار به طور ماهانه و زدن كرم هاي پر‌نور كننده هر 2 تا 3 روز يك توشه براي خانم ها در‌اين سن پيشنهاد مي شود. گونه هاي ميوه ها و سبزي ها، به خصوص آنهايي كه رنگ قرمز‌رنگ، نارنجي رنگ و زردرنگ دارا‌هستند، سرشار از آنتي اكسيدان ها مي‌باشند و مصرف دستكم 5 وعده از آن ها در حين روز به تمام خانم ها در 50 سالگي براي محافظت سالم پوست شان توصيه ميشود. 

پوست چروك را چه‌طور آرايش و پيرايش كنيم 
- رنگ ابروها با ارتقا سن كمتر مي‌گردد؛ پس قلم ابرويي كه براي 25 سالگي به كار گيري مي گردد، براي 50 سال مطلوب وجود ندارد و به رنگ تيره تري احتياج داريد. اما بهتر ميباشد براي ابروها از سايه هاي ابرو به كار گيري فرمائيد تا با هاشور زدن در بين ابروها، صورت تصنعي و مصنوعي نشود.

- اكثري اشخاص به عوارض متعدد با ارتقا سن از رژگونه به كارگيري نميكنند اما يك لايه قرمز ملايم ميتواند شادابي و جواني را به پوست كادو نمايد. رژگونه را به نصيب زير سيرتكامل نزنيد زيرا سبب افتاده به حيث وصال آن ميگردد.

- به عمل بردن خط ديده و ريمل روي پلك زير منجر ميگردد ديده ها افتاده خيس به حيث برسند. درعوض در صورتي‌كه مژه هاي پلك بالا با ريمل حجم دهنده تر و تميز شوند شايسته ترين تاثير را خواهند داشت. درين سن بدور سايه زدن را خط بكشيد.

- در صورتيكه مي‌خواهيد چين و چروك و خطوط تحت ديده تان را بپوشانيد، مراقب باشيد تا استعمال بيش تر از حد از مواد پوشاننده تحت چشمي، چروك هاي حريم ديده تان را بيش تر نمايان نكند؛ گذشته از اينكه دست به فعاليت گرديد بدور ديده تان را مرطوب نماييد تا مخفي كردن خطوط حريم ديده و تيرگي بدور ديده سهل وآسان خيس شود.

- به شما توصيه مي‌كنيم در‌اين سن به دور رژلب هاي تيره را خط بكشيد تا فيس برنا تري داشته باشيد. رنگ تيره در رژلب منجر ميشود سن تان بيش تر نشان داده شود؛ ولي در ضيافت هاي قانوني مي‌توانيد از رنگ هاي تيره خيس به كار گيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.