فرقي نمي‌نمايد كه اهل آرايش و پيرايش غليظ باشيد

بهترين مارك كرم پودر
در حالتي‌كه تابه حالا از پرايمر به كارگيري نكرده‌ايد، متاع فوق‌العاده‌اي را از دست داده‌ايد. يا اين كه ترجيح دهيد تنها از يك كرم مرطوب‌كننده و بالم لب استعمال فرماييد، زماني مي خواهيد پوستي براق داشته باشيد يا اين كه شالوده صاف و يكدستي براي زيرسازي پيرايش خويش ساخت نمائيد، خريد پرايمر الزامي ميباشد.
ولي اكثري از اشخاص، اين مرحله آرايش و پيرايش را ناديده مي گيرند چون معتقدند به آن نيازي ندارند، از چگونگي مصرف آن بي‌اطلاعند يا اين كه تصور مي‌نمايند ارزشش را ندارد كه براي آن هزينه نمايند. با اين حالا، به كارگيري از پرايمر پايين آرايش و پيرايش، ماندگاري آن را ارتقا ميدهد. درين نوشته ي علمي، جزئيات و عارضه ها استعمال از اين فرآورده آرايشي فوق‌العاده را آورده‌ايم.
پرايمر، اساس اساسي براي زيرسازي و پيرايش رخ ميباشد كه سبب ساز يك‌دستي و ماندگاري آرايش و پيرايش مي گردد.تركيبات اين ماده در كرم، ژل و پودر موجود هست. با وجود اينكه مرطوب‌كننده‌ها نيز پوست را قابل انعطاف ميكنند، البته پرايمر پوست را براي استعمال از مرطوب‌كننده رنگي (كرم BB و CC) يا اين كه كرم‌هاي زيرساز فراهم مي نمايد و مبنا‌اي براي ماندگارتر شدن آنان در حين روز ارائه مي دهد.
مواد تشكيل دهنده پرايمرها، پليمرهايي برپايه سيليكون مثل دايمتيكون مي باشند چون اثرات قابل انعطاف‌كنندگي فوق‌العاده‌اي دارا‌هستند. ولي اشخاصي كه جوش‌هاي چركي و بقيه خطاها پوستي دارا هستند، بايستي پيش از مصرف، با كارشناس پوست مشاوره كرده و آن كالا را آزمايش نمايند تا از نداشتن آلرژي به دايمتيكون اطمينان نتيجه ها كنند.
پرايمر، اشكال چروك‌هاي سطحي، عميق و حفره‌هاي پوست را مي‌پوشاند. در صورتي‌كه در پي پرايمر‌ي براي تعديل رنگ و پوشاندن قرمزي پوست و محل جوش‌ها ميباشيد، از پرايمرهايي با رنگ سبز به كارگيري نمائيد.
پرايمر اختصاصي پلك نيز موجود است. سفارش ميكنيم از پرايمر‌ي با ادغام توانمند استعمال فرمائيد تا آرايش و پيرايش ديده ماندگاري بيش‌تري داشته باشد. در شرايطي كه پوست پلك شما چرب ميباشد، از پرايمرهاي مات به كارگيري نمائيد.


استعمال از نوك انگشت شايسته ترين طريق ميباشد.استعمال از نوك انگشت، روشي براي پخش كردن پرايمر در نواحي بزرگ‌خيس چهره ميباشد. براي نواحي كوچك‌خيس از برس به كارگيري فرمائيد. اين طرز، شرايط طبيعي‌تري به پوست ميدهد.
در صورتيكه بخواهيد يك گام بالاتر برويد، از روند «ماساژ رخ» استعمال نمائيد. ماساژ پرايمر روي چهره با نوك انگشت، سبب جريان يافت كردن خون ذيل پوست مي گردد.
پرايمر، ماندگاري آرايش و پيرايش را (به ويژه در آب و هواي بد) اضافه مي‌نمايد.در‌صورتي‌كه در مكاني مي‌باشيد كه آب و هوايي گرم و مرطوب يا اين كه سرد و كم آب دارااست مدام پرايمر را در دسترس داشته باشيد تا آرايشي به ياد ماندني داشته باشيد. ولي توصيه مي كنيم در تمام ارتفاع سال از پرايمر به كارگيري فرمائيد. فرقي نمي‌نمايد هوا چه طور باشد، اين كرم در حين و انرژي شما براي پيرايش صرفه‌جويي مي‌نمايد.
مي توانيد پرايمر را به تنهايي به كار گيري فرمائيد.دوست داريد رخ‌اي فارغ از پيرايش البته با جلوه بيشتري از موقعيت عادي داشته باشد؟ پرايمر راه‌حل شماست. ميتوانيد اين كالا را با وضعيت يه خرده غليظ‌خيس تحت عنوان سايه ديده و همينطور جايگزيني براي كرم پر‌نور‌كننده به عمل ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.