از پَد اسفنجي تخم مرغي صورت (بِلِندر آرايشي)

بهترين مارك كرم پودر


۷- از پَد اسفنجي تخم مرغي صورت (بِلِندر آرايشي) به صورت درست به كار گيري نميكنيد.هيچ كس دلش نمي خواهد خط كرم پودر روي صورتش مشخص و معلوم باشد. در‌حالتي كه به موقع متوجه اين خطوط نشويد با كم آب شدن آرايش و پيرايش وضع و اوضاع از اين هم بدتر مي‌گردد.


تكه تكه شدن كرم پودر روي چهره به هيچ عنوانً زمينه خوشايندي وجود ندارد. به همين استدلال پيشنهاد مي كنيم هنگام به كارگيري از كرم پودر، از بِلِندر هاي آرايشي (پَد اسفنجي تخم مرغي صورت) براي پخش كردن درست كرم پودر به كارگيري نمائيد تا پوستي صاف و يكپارچه داشته باشيد.
۸- از كانسيلرهاي بسيار پر‌نور به كار گيري ميكنيد.هنگام گزينش كانسيلر اين تصور موجود است كه بايستي از كانسيلري كه يكسري رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستتان ميباشد، استعمال فرمائيد، در حالي كه‌اين تصور نادرست ميباشد.


درصورتي كه كانسيلري كه گزينش مي‌كنيد خيلي پر‌نور باشد به جاي پوشاندن لكه‌ها و قرمزي هاي پوست آن ها را پر‌نور‌خيس ميكند، افزون بر اين، كاري مي كند لكه‌ها اضافه جلوه نمايند. براين اساس، از كانسيلري كه نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان ميباشد، به كارگيري فرماييد.
۹-از توليدها ضد آب به كار گيري نمي كنيد.هنگام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر بدين نكته نيز دقت نمائيد كه بعضي از آنان همانند ريمل و خط ديده ضد آب ميباشند. در حالتي‌كه مي خواهيد پيرايش خويش را اضافه از چندين ساعت نگه داريد، اينها دقيقاً به عبارتي چيزهايي مي باشند كه مي بايست به فعاليت ببريد.
در صورتي‌كه ميخواهيد به صورت كلي روز پيرايش داشته باشيد يا اين كه قرار ميباشد به ضيافت شبانه‌اي برويد مي بايست از كانسيلري استعمال نمائيد كه دوام بيشتري داراست. احتمالاً در چنين موقعيتي نمي خواهيد كرم پودرتان نيز خيلي زود زدوده شود و پاك بشود. بدين ترتيب، بهتر ميباشد از توليدات سبك و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربي استعمال فرماييد تا نيازي نباشد صورتتان را بشوييد و مجدد آرايش و پيرايش نمائيد.
۱۰- به كار گيري از كانسيلر با ضخامت زياديكي خطاها ديگر اين ميباشد كه مقدار متعددي كانسيلر را به طور خويش بزنيد تا پوستتان را كاملا بپوشاند. ولي يادتان باشد، انگيزه اين ميباشد كه با مصرف محصول ها آرايشي، ظاهري قشنگ و طبيعي داشته باشيد.


به اين ترتيب، نخست مقدار بسيار پاره اي كانسيلر را به امداد بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) بر پوست خويش بزنيد. آن گاه، در فيس نياز مقدار ديگري را به آن بيفزاييد. براين اساس، پوستتان را تماما مي‌پوشانيد و صورتتان صاف و يكنواخت مي گردد.
۱۱- نازكي كافي به خرج نمي‌دهيد.هنكام به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد؛ به دليل آنكه اين ضابطه خيلي مهم ميباشد، به ويژه زماني كه نواقص كوچك (مانند لكه‌هاي پوستي) را مي‌پوشانيد.


عوض اين كه به كل رخ خويش كانسيلر بزنيد از برسي كوچك با راز تخت يا اين كه گرد استعمال فرماييد تا كانسيلر را مستقيماً بر لكه‌هاي مدنظرتان بماليد. آن‌گاه، با استعمال از بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) سطح پوست خويش را يكنواخت و يكپارچه فرمائيد.
۱۲- پيرايش خويش را ثبت نمي كنيد.انديشه نكنيد با زدن كرم پودر و كانسيلر كارتان تمام شده‌است. در صورتيكه ميخواهيد آرايش و پيرايش صورتتان زمان عصر بيشتري دوام داشته باشد بايستي كاري نمائيد تا آرايش و پيرايش روي صورتتان اثبات بماند.
يكي آسوده‌ترين خط مش‌ها براي انجام اين فعاليت به كارگيري از پودر رخ ميباشد. وقتي كه پودر رخ خويش را گزينش كرديد، برس آرايشي را به يه خرده پودر آغشته فرمائيد. آنگاه، آن را به صورت ضربه اي و دوراني به طور خويش بزنيد. بدين ترتيب، كرم پودر و كانسيلر دوام و ماندگاري بيشتري خواهد داشت.


صبركنيد! در‌حالتي كه حقيقتاً مي‌خواهيد آرايش و پيرايش صورتتان براي بازه بيشتري باقي بماند، استعمال از پودر چهره نهايي مرحله وجود ندارد. سفارش ميكنيم اسپري ثبت كننده را به عمل ببريد. ماده‌ي مو جود درين اسپري سبك ميباشد و از تميز شدن و آب شدن مواد آرايشي بر پوستتان پرهيز مينمايد.
پيش از مصرف اسپري، آن را خوب حركت دهيد. آنگاه، آن را در مسافت‌ي ۱۰ تا ۲۰ سانتي متري نزديك صورتتان نگه داريد. در آخر، ۴ تا ۶ توشه آن را به صورت X و T بر فيس خويش اسپري نماييد. قطعاً هنگام به كارگيري از اسپري ديده‌هاي خويش را ببنديد. درحال حاضر به معناي حقيقي و واقعي كلمه و واژه، توانسته‌ايد آرايش و پيرايش خويش را ثبت فرماييد.
حال كه با شيوه درست به كارگيري از كرم پودر و كانسيلر آشنا شديد، به ما و خوا‌نندگان ديگر بگوييد، كدام يك از خطا‌هاي بالا را مرتكب مي‌شديد، آيا بعداز قرائت اين نوشته‌علمي، تصميم گرفته‌ايد، ايرادات خويش را كنار بگذاريد و نحوه‌هاي نقل شده را آزمون فرمائيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.