كرم‌پودر براي او‌لين توشه

آشنايي با انواع لوازم آرايش

كرم‌پودر براي او‌لين توشه

بهترين مارك كرم پودر
كرم‌پودر براي او‌لين توشه شهريور ۶, ۱۳۹۸ ۰10 مدام اولي گزينش خيلي مهم ميباشد. همين طور در كنار او‌لين گزينش، عوض كردن لحاظ هم از تعيين نخستين چيزي، هيچ دست مقداري ندارد. ممكن ميباشد با تعيين نامناسب نخستين، چيزي براي مدام از ليست گزينش‌هاي شما تماما حذف شود. مي بايست در گزينش اوليه يك آيتم مطلوب را گزينش فرماييد تا هرگز در گير نقص‌ نمي‌گرديد. پي بردن آيتم مطلوب در هر كاري مستلزم  داشتن تجربه در آن عمل ميباشد. ولي براي اشخاصي كه ميخواهند تعيين اولشان را به دستي انجام دهند چه؟ تجربه فردي معني ندارد. ايشان بايستي در تجربيات ساير افراد سهم دار شوند و اين فقط با مطالعه قابليت و امكان پذير ميباشد.
كرم‌پورد محصولي عمل آمدچنانچه از يك آرايشگر بپرسيد براي يك‌دست كردن پوست بايستي از چه محصولي به كارگيري ميكنيد؟ نسبتاً كليه يك صدا ميگويند: كرم‌پودر. كرم‌پودر شايد تخصصي‌ترين مال پيرايش چهره باشد. و نسبتاً آرايشگري وجود ندارد كه از كرم‌پودر به كار گيري نكند. از گريمورها و آرايشگران در حالتي‌كه بپرسيد كه كرمپودر را كجا به عمل ميبيريد؟ مي گويند در فون چهره يعني در شالوده آرايش و پيرايش. گريمورها يك لايه كرم‌پودر را تحت عنوان اساس آرايش و پيرايش قرار مي دهند و بر روي فيس پخش مينمايند.
رنگ و تون كرم‌پودر را به خير و خوبي بشناسيدولي افرادي كه به خويش آرايي رشته‌اي مي پردازند نظري ديگري دارا هستند. در خودآرايي شما با رنگ كرم‌پودر ميتوانيد تون رخ خويش را تقويت نماييد يا اين كه تون فيس را تغيير و تحول دهيد. مهم تعيين صحيح رنگ كرم‌پورد ميباشد. تون رنگي كرم‌پورد به جور‌هاي پايين تقسيم مي‌گردد:
ته رنگ‌هاي سرد يا اين كه “cool” كرم‌پودر كه با صحبت C در نوع كرم‌پورد مشخص و معلوم مي شود.
ته رنگ‌هاي گرم يا اين كه “warm” براي پيرايش‌‌هاي مجلسي و مالامال انرژي؛ اين ته رنگ با آرم W نشان داده مي‌گردد.
ته رنگ‌هاي موسوم به طبيعي كه در آرايش و پيرايش‌هاي روزمره به كارگيري مي گردد و با N  نشان داده ميشود.
رنگ‌هاي كرمپودر در گونه‌هاي خاطر گرديده مي‌گنجد. براي شما اين رنگ‌هامي‌تواند با اهميت باشند. به عنوان مثال رنگ‌هاي نخودي، بژ و عسلي كه در تيم گرم جاي ميگيرند. رنگ‌هاي هلويي و رُز كه بسيار پرطرفدار ميباشند و در تيم طبيعي جاي مي گيرند. تيم سرد با رنگ وانيلي و صورتي و ماهگوني داراي شهرت ميباشد.
چرب بودن يا اين كه نبودن كرم‌پودر زمينه اين ميباشد ‌فرآورده كرم‌پورد هم در گزينش بسيار مؤثر ميباشد. كرم‌پودرها از شرايط كرمي بدون نقص تا وضعيت فلوئيد در تغييرند. در تمام اين موردها گونه‌هاي مات مطلوب پوست‌هاي چرب‌اند و نوع‌ها عادي و براق براي پوست‌هاي كم آب و عادي مطلوب‌اند. كرم‌پودر‌هايي موقعيت مخلوط‌پذيري قويي  با پوست دارا‌هستند و در اصطلاح “Super-Blendable” مي باشند.
در‌اين كرم‌پودر‌هاچربي ادغام‌پذير خاصي با پوست فيس پنهان‌ ميباشد. اين كرم‌پودر‌ها به راحتي  با پوست چهره شما مخلوط ميشوند. اين كرم‌پودرها بعداز مدتي به پوست، ظاهري بسيار طبيعي مي بخشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.